//

Uitschakelen resizen van foto's bij sync...

Uitschakelen resizen van foto's bij sync... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van mijn testjes in dit topic vroeg ik mij af of het mogelijk is om het resizen van de foto's in iPhoto naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-08, 04:40
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Thumbs down Uitschakelen resizen van foto's bij sync...

Naar aanleiding van mijn testjes in dit topic vroeg ik mij af of het mogelijk is om het resizen van de foto's in iPhoto naar de iPhone uit te schakelen is. Bijgesloten voorbeelden (3x vergroot) laten duidelijk zien dat de functie die iTunes/iPhoto gebruikt om de foto's kleiner te maken gewoon verschrikkelijk beroerd is en mijn mooie foto's serieus verkloot. Zelfs als de foto's al het juiste formaat hebben (zoals voorbeeld origineel) maakt iTunes/iPhoto er alsnog een verschrikkelijke bende van. Ik wil mijn foto's gewoon ZELF met Photoshop in de juiste kwaliteit resizen en dit niet overlaten aan de bagger methode die Apple in iTunes/iPhoto gepropt heeft!

Bijgesloten voorbeelden zijn uitvergrote fragmentjes van een foto die ik zelf al het juiste formaat heb gegeven en het resultaat dat uiteindelijk op mijn iPhone komt te staan. Links het origineel, rechts de iPhone prut.

__________________
...

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 05-01-09 om 11:47. Reden: Foto's in bericht geplaatst i.p.v. als bijlage
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-08, 09:55
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Ik had hier gisteren ook enorm veel gedoe mee, maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij sync van ipod touch willen de apps niet jeff123 Archief 1 22-09-09 21:02
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's rivierke Muziek, foto & video 0 04-09-08 10:28
Foto: Iphone 1 crash bij bekijken van foto bizerk Muziek, foto & video 1 14-07-08 00:02
Foto: crash bij bekijken van foto bizerk Muziek, foto & video 0 12-07-08 17:41
Contact foto bij ontvangen van SMS Roue Muziek, foto & video 4 13-12-07 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.