iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Geen CD/DVD meer kunnen branden (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/27480-geen-cd-dvd-meer-kunnen-branden.html)

Campzzz 25-12-08 21:57

Geen CD/DVD meer kunnen branden
 
Telkens als ik in Windows iTunes opstart krijg ik deze melding:

"De registerinstellingen die door de iTunes stuurprogramma's worden gebruikt voor het importeren en branden van CD's en DVD's ontbreken. Mogelijk hebt u andere software voor het branden van CD's geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw."

Nogtans heb ik iTunes al volledig van mijn PC gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. Ik heb Nero er ook eens afgehaald maar zelfs dan blijf ik steeds dezelfde melding krijgen. Ik kan wel CD's invoegen in mijn iTunes bibliotheek, maar geen meer branden. Dit is zeer jammer want ik beheer mijn volledige muziekcollectie in iTunes. De melding kwam plots nadat ik de upper en lower filters eens verwijderd had. Een cd branden met Nero lukt wel.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen om dit probleem te verhelpen.
Alvast bedankt :)

InternetRebel 26-12-08 11:24

Dit klinkt meer als een Windows probleem dan OS X. Mac heeft namelijk geen geneuzel met "registers". Klopt je profiel wel?

[Edit]

Sorry. Niet goed gelezen. Je hebt het over Nero, dus zal het wel om Windows gaan.

Heb je al eens geprobeerd om iTunes opnieuw te installeren. Waarschijnlijk heeft Nero iets verkloot voor iTunes, dus dik kans dat dit weer omgedraaid wordt als je iTunes als laatste installeert. Maar dan is er natuurlijk kans dat Nero het weer niet goed doet. Zo is Windows nu eenmaal.

Campzzz 28-12-08 14:02

Ik heb zelfs met Revo Uninstaller alles van iTunes en Nero uit mijn register gehaald, iTunes opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds die verdomde melding. Ik begrijp het niet.

King1987 28-12-08 15:12

De driver van je brander updaten. Dat zal waarschijnlijk de boosdoener zijn.

Campzzz 28-12-08 15:38

Neen want met Nero kan ik perfect CD/DVD'tjes schrijven.
iTunes kan ook CD's lezen maar niet meer branden... "disc recording" niet gevonden....

mikeh 22-02-09 16:54

is er al een oplossing voor het probleem heb namelijk hetzelfde en al 3 keer itunes opnieuw geinstalleerd.

Juul 12-12-09 18:22

Registerinstellingen I-tunes stuurprog ontbreken
 
Hallo, het volgende bericht is op dit forum al eens eerder geplaatst maar er is nooit een antwoord op gekomen: Bij opstarten i-tunes krijg ik de volgende pop up:
"De registerinstellingen die door de iTunes stuurprogramma's worden gebruikt voor het importeren en branden van CD's en DVD's ontbreken. Mogelijk hebt u andere software voor het branden van CD's geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw."
Ik inmiddels al een paar x i-tunes etc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijf die popup houden en niet kunnen branden. Dit probleem treedt pas sinds een paar weken op. Daarvoor geen problemen. Apple support onbreeikbaar, hele trage site en kan niet aan support mailadres komen.
Wie helpt mij?

De Generaal 12-12-09 19:28

// Discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.