//

2 vraagjes over foto en ringtones.

2 vraagjes over foto en ringtones. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst: De beste wensen iedereen hier op het forum! Dan mijn 2 vragen; Ik heb een Iphone van de 1e generatie (2G dus!). Ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-09, 17:32
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard 2 vraagjes over foto en ringtones.

Allereerst: De beste wensen iedereen hier op het forum!

Dan mijn 2 vragen;

Ik heb een Iphone van de 1e generatie (2G dus!).
Ik wil nu de foto's welke ik met de Iphone heb gemaakt, importeren. Dus de foto's van de zogenaamde foto-rol.

Hoe importeer ik deze? Eerder kreeg ik een melding van Windows Vista dat als ik mijn Iphone aansloot, er een melding van windows kwam. Deze krijg ik echter op mijn nieuwe laptop niet meer....Hoe i mporteer ik deze foto's? (liefst weer zoals ik altijd kreeg, de melding van windows, en dan importeren ).

Ten 2e..ik heb enkele ringtones gemaakt met een ringtone converter. Echter iedere keer als ik synchroniseer gaan mijn ringtones weg.... How come? Ik maak de ringtones niet via/met Itunes of iets van Apple, maar een los staand programaatje gebruik ik.

Bedankt!
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-09, 18:10
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

heb je al geprobeert om via windows verkenner naar je iphone te gaan? zo haal ik altijd de foto's van mijn iphone...

voor je tweede vraag heb ik iets meer info nodig: hoe zet je de ringtones op je iphone?
__________________
life is awesome
  #3  
Oud 02-01-09, 18:32
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

Hallo "Oooh",

Okay, dus via de verkenner kan ik ook bij mijn foto's komen? Prima, probeer ik dat ook even. Heb je misschien het "pad" naar de foto's? Ik zie niet eens mijn Iphone in de windows verkenner staan...dus laat staan dat ik er naar toe kan bladeren.

Voor vraag 2;
Ik gebruik het programmaatje "IphoneRingtoneMaker". Hier in selecteer ik een mp3tje, en "knip" er een seconde of 30uit, dit wordt mijn ringtone dan.

Vanuit dit programmaatje kan ik de egmaakte ringtones versturen naar mijn Iphone. Echter moet ik iedere keer nadat ik met Itunes gesynchroniseerd heb, weer IphoneRingtoneMaker opstarten, en weer synchroniseren....Wordt er een beetje moe van. Snap je het princiepe? Of heb je nog wat meer nodig?

Bedankt.

Laatst gewijzigd door RioolDokter; 02-01-09 om 18:36. Reden: Zin toegevoegd dat ik de Iphone niet kan vinden in de windows verkenner
  #4  
Oud 02-01-09, 21:03
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Wat raar, als ik naar "deze computer" ga dan staat mijn iphone daar keurig bij (met een camera icoon)

Voor het ringtone probleem:

Als je niet te veel verschillende ringtones hebt gemaakt zou ik ze gewoon zelf maken via de itunes (en dan via itunes ze naar je iphone scynchen). Dit werkt prima bij mij en bij een scynchronisatie blijven deze ringtones natuurlijk staan.

Dit draadje is een prima handleiding daarvoor.
  #5  
Oud 07-01-09, 01:04
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OOOH Bekijk bericht
Wat raar, als ik naar "deze computer" ga dan staat mijn iphone daar keurig bij (met een camera icoon)

Voor het ringtone probleem:

Als je niet te veel verschillende ringtones hebt gemaakt zou ik ze gewoon zelf maken via de itunes (en dan via itunes ze naar je iphone scynchen). Dit werkt prima bij mij en bij een scynchronisatie blijven deze ringtones natuurlijk staan.

Dit draadje is een prima handleiding daarvoor.
Wat betreft de ringtones moet je even uitzetten dat ze gesynchroniseerd worden (of ze in itunes zetten zodat ze gesynchroniseerd kunnen worden).
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 Vraagjes Crimineeltje Jailbreak apps en thema's 3 06-09-09 12:41
Vraagjes Quintenajax Archief 3 03-05-09 13:24
3 vraagjes cedricgl Archief 4 01-04-08 18:32
vraagjes bennie Archief 7 01-02-08 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.