iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Hoe verwijder ik overtollige agenda's? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/28938-verwijder-overtollige-agenda-s.html)

StoffelXYZ 22-01-09 00:59

Hoe verwijder ik overtollige agenda's?
 
Hoi,

In m'n Iphone agenda zijn verschillende agenda's verzeild geraakt en ik vind maar niet hoe ik ze moet verwijderen.

Als ik alle overtollige agenda's uit Ical verwijder en dan terug sync, worden de overtollige agenda's van de Iphone gewoon terug in Ical geplaatst.

In Itunes heb ik onder "Info" ook al uitgeschakeld dat er gesynct moet worden. Ik gebruikte eigenlijk toch maar enkel Nemusync in combinatie met Gmail ...

Op de Iphone vind ik nergens de mogelijkheid om de overtollige agenda's te verwijderen.

Kan iemand me verderhelpen aub?

Alvast bedankt.

grtz,

Stoffel:confused:

King1987 22-01-09 08:41

Topic verplaats naar Synchronisatie

hansibo 23-01-09 11:29

Goeie vraag..zit ik ook mee..wat mij wel opvalt is dat indien de iPhone is gesynchroniseerd met een nederlandse office en je daarna je systeem software update met een engelse office en daarna synchroniseerd, er in één keer 2 agenda's opstaan, ben er ook nog niet uit hoe ik die 'overtollige' agenda moet verwijderen. Let me know if you know more...!

StoffelXYZ 23-01-09 11:54

Nog niet opgelost
 
Ik heb een herstel uitgevoerd en de Iphone gans opnieuw ingesteld.

Wat ik ook vervelend vind ... als je in itunes onder Info aangeeft dat je niet met een Ical-agenda wil syncen, vind je deze toch terug bij agenda's op de Iphone.

Ik zoek eigenlijk een mooie oplossing om m'n Ical-agenda op m'n Imac zowel te synchroniseren met Google Agenda als met m'n Iphone (VIA de USB-kabel en niet via een Wireless verbinding) zonder dat ik me zorgen moet maken dat er iets mis gaat (gemiste afspraken e.d.).

De oplossing met Nemusync werkt wel tussen Google Agenda en Iphone maar het vervelende is dat je een Wireless verbinding moet hebben om te syncen en die heb ik thuis niet.

hansibo 23-01-09 11:59

Tsja..maar dat is ook geen oplossing..kun je weer van voren af aan beginnen..!!! Lijkt windows wel..haha...zoek nog ff verder..vooralsnog kun je in de phone aangeven wat je standaard agenda moet zijn, dus het werkt wel, maar het is niet netjes...lullige is ook dat na sync je outlook op je pc in een keer ook weer 2 agenda's heeft, neemt namelijk diegene uit je telefoon ook weer netjes over...ggrrmmbblll...:confused:

StoffelXYZ 23-01-09 12:07

Tja ... Ik vind het ook raar en vervelend dat je geen mogelijkheid hebt op de Iphone om overtollige agenda's te verwijderen...

hansibo 23-01-09 12:08

oh ja..ik zie jailbreak staan bij je reactie..wat is jailbreak..?

hansibo 23-01-09 12:19

Idd..laat het weten op het forum als ik wat meer weet...! Thnks...!

StoffelXYZ 23-01-09 12:34

Jailbreak
 
Daar vind je veel info over terug op dit forum of via Google ;).

Na een jailbreak kan je applicaties installeren die je niet in de Appstore vindt.

Grtz

hansibo 23-01-09 12:55

Ff een snelle update..na de geschiedenis van de sync te verwijderen heb ik hard de (overtollige) agenda uit outlook verwijderd, daarna gesynchroniseerd met als optie in iTunes alle agenda's..en nu heb ik nog maar 1 agenda in de telefoon...! Hmm..vreemd, dit had ik al eerder gedaan, maar goed..het is en blijft software...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.