//

synchronisatie probleem

synchronisatie probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Heb op de Iphone een aantal programma's geïnstalleerd. Deze werken normaal. Ook via notebook een aantal via Itunes netjes binnengehaald. Helaas lukt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-09, 17:43
Jaap Zoetermer Jaap Zoetermer is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard synchronisatie probleem

Hallo allemaal.
Heb op de Iphone een aantal programma's geïnstalleerd. Deze werken normaal. Ook via notebook een aantal via Itunes netjes binnengehaald.
Helaas lukt het maar niet om de aankopen over te zetten. Van alles al geprobeerd. Dus ook aankopen overzetten. Snap het niet 2x apple en toch een probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-09, 19:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaap Zoetermer Bekijk bericht
Hallo allemaal.
Heb op de Iphone een aantal programma's geïnstalleerd. Deze werken normaal. Ook via notebook een aantal via Itunes netjes binnengehaald.
Helaas lukt het maar niet om de aankopen over te zetten. Van alles al geprobeerd. Dus ook aankopen overzetten. Snap het niet 2x apple en toch een probleem
Krijg je een (fout)melding? Zo ja, welke?
Heb je wel je computer gemachtigd? iTunes/Store/Computer machtigen.
En soms moet je een keer extra synchroniseren, waarna het wonderlijk genoeg ineens wel werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 23-01-09, 21:41
Jaap Zoetermer Jaap Zoetermer is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard helaas, zelf apple weet het niet.

dank voor de reactie maar helaas. Comp is gemachtigd , geen foutmelding niks. De machtiging is ingetrokken en weer gemachtigd enz.
Applestore kon me ook niet helpen.
Zat te denken om via finder alle mob. applicaties te verwijderen en dan synchroniseren, Iemand dit ooit geprobeerd??
  #4  
Oud 24-01-09, 09:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaap Zoetermer Bekijk bericht
dank voor de reactie maar helaas. Comp is gemachtigd , geen foutmelding niks. De machtiging is ingetrokken en weer gemachtigd enz.
Applestore kon me ook niet helpen.
Zat te denken om via finder alle mob. applicaties te verwijderen en dan synchroniseren, Iemand dit ooit geprobeerd??
Verwijder een van de op de iPhone geïnstalleerde apps die wel in iTunes staat (op je iPhone zelf verwijderen dus). Synchroniseer daarna nog een keer, ook dat wil wel eens helpen.
  #5  
Oud 24-01-09, 13:33
Jaap Zoetermer Jaap Zoetermer is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Verwijder een van de op de iPhone geïnstalleerde apps die wel in iTunes staat (op je iPhone zelf verwijderen dus). Synchroniseer daarna nog een keer, ook dat wil wel eens helpen.
Nee ook dat helpt niet. Nu via Finder de applicaties verwijderd. En helaas dat helpt dus ook niet. Raadsel hoe dit kan. hoe kan dit nou??
  #6  
Oud 18-05-09, 20:01
Vartie Vartie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het probleem ook, het is echt irritant vooral na een reset.
  #7  
Oud 04-08-09, 15:35
info@lucasv.be info@lucasv.be is offline
• iOS 3.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb sedert enkele tijd een probleem met fotos synchroniseren. Als ik de Iphone sync. met itunes zegt hij op het einde: fotos kunnen niet gesynchroniseerd worden: onbekende fout -54 !!! Weet iemand wat ik moet doen ? Hartelijk dank.
  #8  
Oud 04-08-09, 18:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je toevallig handmatig eea verwijderd van je iPhone? Dat komt nl. hier ter sprake bij dezelfde foutmelding.
  #9  
Oud 07-08-09, 16:52
kaatspapens kaatspapens is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Heb ook zelfde probleem. Apps kan ik zonder probleem van itunes downloaden en staan in de lijst programma's voor sync. Maar worden niet gesynchroniseerd met iphone. Toestanden zoals apps verwijderen en opnieuw proberen, computer opnieuw machtigen en dergelijke blijken ook niks uit te halen. Iemand nog een ander idee?
  #10  
Oud 06-10-09, 00:02
The Goose The Goose is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

Hebben jullie op bovenstaand probleem nog iets op gevonden want ik heb n.l. hetzelfde probleem.... Mijn computer synchroniseerd niet met mijn i-phone en vise versa. Verschillende stappen ondernomen zoals jullie al gedaan hebben. Bijkomend iets is dat als ik mijn i-phone koppel aan mijn computer dat i-tunes niet automatisch opstart wat als ik diverse topics moet geloven wel zou moeten gebeuren. Ook heeft een vriend van mij bij tabblad "samenvatting" als hij zijn i-phone installeerd zijn mobile nummer er bij staan. En dat heb ik niet... Please help!
  #11  
Oud 06-10-09, 16:09
MaximusNL MaximusNL is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard Wellicht hetzelfde probleem

Hallo,

Na wat zoeken kwam ik op dit topic terecht, wellicht heb ik hetzelfde probleem. Ik heb gisteren en vandaag 2 grote muziekbestanden gedownload die ik gekocht had via itunes. Beide bestanden spelen op itunes zelf, maar synchroniseren niet met de iphone. Een klein nummer dat er bij stond is wel naar de iphone gegaan. Het vreemde is, is als ik in Itunes de iphone bekijk, staan de nummers er wel bij, als ik op de iphone zelf kijk, staan ze er niet.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Iphone uit en weer aan, daarna syncen
- In plaats van alle muziek te syncen, de aparte afspeellijsten en artiesten geselecteerd
- Aparte afspeellijst gemaakt en de nummers daar in gezet
- Progje handmatig vanaf de iphone weggehaald

Na iedere actie gesynct, zonder resultaat. Bij mij zijn de bestanden 80+ Mb, wellicht dat het daaraan ligt. Wat mij ook opvalt is dat iedere keer als itunes opstart, er een 7 tal nummers gesynct worden die zowel op pc als iphone al staan. Vreemd is het in ieder geval wel, ik hoop dat iemand er een oplossing voor weet.

Laatst gewijzigd door MaximusNL; 06-10-09 om 17:42. Reden: Typo
  #12  
Oud 11-10-09, 21:14
The Goose The Goose is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

Eindelijk lukt het mij; heb wat gekeken op help van i-tunes.
Mijn computer geeft geen toegang van programma's zoals i-tunes via beheerders account. Ik heb in configuratie scherm; gebruikersaccount onder gebruikersaccount beheren het vinkje uitgeschakeld "gebruik gebruikersaccountbeheer om uw computer beter te beveiligen". Als ik nu mijn i-phone aan mijn computer hang begint ook gelijk i-tunes te openen.

Als ik in i-tunes store ben heb ik mij moeten aanmelden onderaan de bladzijde. (naar beneden scrollen dus). Daar staat onder Beheer; account en daar heb ik mij aangemeld. Sindsdien doet alles het!

Het was wel een heel gezoek maar uiteindelijk kom je er wel.
BTW; er zijn weinig mensen op deze forum die hun oplossingen neerknallen als ze van te voren hun problemen kenbaar maken. Graag dus ook oplossingen en niet alleen maar klagen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie probleem tekstarzz iTunes 0 31-01-11 11:58
Probleem met synchronisatie diashaliz iTunes 0 14-09-10 18:21
synchronisatie probleem arjenvanrees iTunes 0 23-02-10 12:12
iPhone 3G FW 3.0.1 synchronisatie probleem KadirK iTunes 2 05-08-09 14:50
Synchronisatie probleem BjOrN_M iTunes 3 04-07-08 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.