//

Ik wil de Amerikaanse App Store browsen...

Ik wil de Amerikaanse App Store browsen... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ... maar ik heb een Nederlandse iTunes account met geld erop (15 euro) en dat kan niet. Hoe kan ik toch de Amerikaanse (engelse) versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-09, 13:57
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard Ik wil de Amerikaanse App Store browsen...

... maar ik heb een Nederlandse iTunes account met geld erop (15 euro) en dat kan niet. Hoe kan ik toch de Amerikaanse (engelse) versie bekijken met daar de top 25 van en alle recensies en ratings? Ik wil niet alleen de Amerikaanse versie op mijn iPhone bekijken, maar ook in iTunes. Wanneer ik het land probeer te veranderen, krijg ik een error dat het pas kan als al het geld op is. Ook kan ik alleen de Nederlandse App Store pagina bekijken omdat mijn iTunes account Nederlands is. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik wil alleen de Amerikaanse versie zien!

Bij voorbaat dank!
Reckless

Laatst gewijzigd door Reckless; 26-01-09 om 14:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-09, 14:29
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Moet je een Amerikaans account maken. Betalings middel: PayPal, Credit Card, of niks kiezen.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 11-08-09, 17:21
Hansi1216 Hansi1216 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Hansi1216
Standaard

Ik ben op zoek naar de gratis applicatie van van eye-fi, deze is echter alleen te downloaden via een amerikaans account, zou iemand met een amerikaans account dit voor mij kunnen doen
  #4  
Oud 16-08-09, 14:42
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

hallo,
ik heb net een amerikaans itunes account aangemaakt, en zoals beschreven in verschillende omschrijvingen daarvan, als betaalmiddel None aangevinkt...
Kan ik niet gewoon mijn creditcard ingeven dan?? hoe kan ik nu spullen kopen in de amerikaanse store??
Is het trouwens illegaal om als Nederlander een Amerikaans account naast je NL account te hebben??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.