//

[Itunes] Verwijderen van items

[Itunes] Verwijderen van items discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone is geweldig maar itunes is en blijft een inmense ramp. Geen enkele controle over je eigen data. Graag wil ik weten hoe ik programmas, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-09, 21:05
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard [Itunes] Verwijderen van items

Iphone is geweldig maar itunes is en blijft een inmense ramp. Geen enkele controle over je eigen data.

Graag wil ik weten hoe ik programmas, ringtones, fotos, podcasts etc handmatig kan verwijderen in itunes.

Als voorbeeld:

Een aantal programmas die gedownload zijn "free apps" wil ik er gewoon volledig uit hebben. Maar het enige wat je kan doen is af vinken.

Zelfde als met podcast. Ik wil graag de lijst leeg halen. maar ook daar alleen maar vinkjes werk...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-09, 21:10
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Gewoon op de delete toets drukken doet wonderen hoor.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 27-01-09, 21:30
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

Niet bij mij. Moet ik via verkenner naar de map zelf en het daar doen en dat is nu net wat ik niet wil. Dat is on overzichtelijk. Ik wil dat gewoon in itunes doen
  #4  
Oud 27-01-09, 22:43
Magpie Magpie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

In iTunes, nadat je je iPhone hebt aangesloten, zijn er tab-bladen naast de samenvatting tab.

Ga naar de tab welk je de instelling wens te veranderen. Ring tones bijvoorbeeld. Hier kan je je gewenste instellingen veranderen. Waar je geen vinkje aan hebt wordt bij de volgende syn gewist van je iphone.

Podcast n muziek - als je echt niet met vinkjes in je bibliotheek wilt werken, moet je het dan uit de bibliotheek deleten. dan zijn ze voorgoed weg.

Succes
  #5  
Oud 27-01-09, 22:56
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

Dat is dus net wat ik niet wil. Ik alles wat ik uitvink ook daadwerkelijk uit itunes. Dus niet meer zichtbaar.
  #6  
Oud 27-01-09, 23:27
Magpie Magpie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Ga naar je muziek bibliotheek - selecteer je de lied die je daadwerkelijk uit iTunes willen hebben, druk op delete of rechte muisknop - selecteer deleten.

iTunes zal je 2 keer melding geven, de eerste - vraag of je de geselecteerd willen deleten, de tweede - vraag of je het alleen uit de lijst willen verwijderen of helemaal deleten. Geef je "ja" aan beiden.

Zodra je deze twee stappen doorgevoerd hebt, is de lied uit de iTunes database. N bij de volgende syn met je iPhone, zullen ze ook worden gewist.

Dezelfde werkt bij podcast. Ook applicaties, fotos e.d..
  #7  
Oud 27-07-09, 11:29
hvool hvool is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hoi mensen,

Datgene wat Momentum vraagt is precies wat ik ook heb trachten te vinden. Ja muziek kun je gewoon deleten en apps kun je uitvinken. Maar hoe krijg ik apps uit Itunes. Ik heb inmiddels een lijst van 3 pagina's uitgevinkt. Ik kan ze niet zomaak "deleten".

gr. Huug.
  #8  
Oud 27-07-09, 11:45
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvool Bekijk bericht
Hoi mensen,

Datgene wat Momentum vraagt is precies wat ik ook heb trachten te vinden. Ja muziek kun je gewoon deleten en apps kun je uitvinken. Maar hoe krijg ik apps uit Itunes. Ik heb inmiddels een lijst van 3 pagina's uitgevinkt. Ik kan ze niet zomaak "deleten".

gr. Huug.
Ik vind het een beetje vreemd dat je het over uitvinken hebt om een app uit iTunes te verwijderen.. Nog even voor de zekerheid hier dan een stappenplan om een app uit iTunes te verwijderen:

* Ga naar programma's (links boven, zie screenshot)
* Daar een app selecteren door erop te klikken
* Op de Delete-knop drukken óf rechtermuisknop > Verwijder

Mocht dit niet werken, laat dan even weten wat er precies niet werkt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 2.png‎ (15,9 KB, 10x gelezen)
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #9  
Oud 27-07-09, 12:21
hvool hvool is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Hoi Timmeh,

Ik ga het vanavond gelijk proberen. Ik laat je het resultaat weten.

gr. Huug.
  #10  
Oud 17-08-09, 19:05
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

ook ik heb het gedaan zoals het hierboven staat,maar ik heb nog de muziek op de iphone,en dat wil ik nl niet.

bij mij komt het omdat mijn zoontje een kleine ipod heeft en mijn iphone heeft al die muziek overgenomen.

bestaat er trouwens ook een optie om toch samen de itunes te delen zonder dat ik zijn muziek er op krijg?

ik kan er weinig over vinden hoe je de muziek van de iphone af krijgt,vandaar ik me even hier meld,na uren met de itunes gestoeid te hebben en ik niet meer weet wat ik moet doen...
  #11  
Oud 17-08-09, 19:25
I_Phone's schermafbeelding
I_Phone I_Phone is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: The Netherlands
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo42 Bekijk bericht
ook ik heb het gedaan zoals het hierboven staat,maar ik heb nog de muziek op de iphone,en dat wil ik nl niet.
Je hebt, neem ik aan, toch wél het kabeltje van de iPhone en de computer hebt aangesloten???
  #12  
Oud 17-08-09, 19:28
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

ik heb het verwijderd van itunes,met de iphone aan de usb,toen heb ik hem er uit getrokken en opnieuw gesynchroniseerd (ja,met iphone aan de usb) en nog staat er muziek op. en alles op itunes is leeg......

ik snap het niet meer.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 Aeron iTunes 1 22-09-10 07:42
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere andrepen iTunes 1 23-08-10 20:52
dubbele items verwijderen na foute sync B45 iTunes 0 30-06-09 22:52
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf Shorty007 iTunes 0 05-03-09 09:36
Items verwijderen uit To Do Captain Krimson iPhone Apps 2 14-08-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.