//

Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes

Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoners, Na een tijdje ontkenningfase (ik wil iets niet als iedereen het al heeft) ben ik nu toch om en heb ik een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-09, 18:18
d-star d-star is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Unhappy Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes

Hallo iPhoners,

Na een tijdje ontkenningfase (ik wil iets niet als iedereen het al heeft) ben ik nu toch om en heb ik een iPhone 3G 16GB (niet gejailbreakt). Na een paar avonden Googlen en klooien weet ik nu hoe ik wil Synchen, alleen raak ik steeds meer gefrustreerd door iTunes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Hoe ik wil synchen...
Mijn zakelijke laptop met Vista en MS Outlook moet syncen op contacten, email en agenda. Mijn privé PC (XP) synct dan de podcasts, ringtones en de programma's. Ik heb het trucje met de string in XML en library file toegepast en heb op iedere PC een iTunes die met de iPhone praat. Werkt prima, op het eerste gezicht.

Wat is dan het probleem?
Mijn zakelijke PC blijft steeds bij opstarten van iTunes zelf het vinkje bij podcast, ringtone en programma's syncen weer aanzetten! Als ik ga uitvinken wil hij alles weer leeggooien, ben ik de programma's weer kwijt (en de ringtones en de podcasts). Die krijg ik weer terug als ik 'm aan de privé PC hang.

Ik ben de weg kwijt en voel me ge-ituned.

Suggesties? Alle hulp en meedenken is welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 04-08-11 00:22
sync prive (iCal) & werk (exchange server) jpunja iTunes 13 14-09-09 11:45
Prive en zakelijk splitsen Miszthi iTunes 6 26-02-09 14:30
Sync-probleem met Nemus Sync StoffelXYZ iTunes 1 14-11-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.