//

overzetten bibliotheek oude pc naar nieuwe

overzetten bibliotheek oude pc naar nieuwe discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, windows in mijn oude pc was gecrashed. Nieuwe windows XP erop gezet, en pc start niet meer met oude windowsinstellingen op. Nu kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-09, 11:28
Kikkoman Kikkoman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard overzetten bibliotheek oude pc naar nieuwe

Hi, windows in mijn oude pc was gecrashed. Nieuwe windows XP erop gezet, en pc start niet meer met oude windowsinstellingen op. Nu kan ik nog wel alles terugvinden, maar heb van ellende maar nieuwe pc gekocht met Windows Vista. Nu is mijn vraag, waar kan ik op mijn oude pc de bibliotheek vinden, om hem over te zetten naar mijn nieuwe? TNX
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-09, 00:05
DylanVanVliet DylanVanVliet is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Adenau (Duitsland)
Berichten: 36
Standaard

Ik heb het zelfde probleem ik heb namelijk geen zin om mij muziek weer opnieuw overzichtelijk te maken hoe kan ik mijn muziek/proggjes overzetten naar mijn andere pc?

Iemand??
  #3  
Oud 15-02-09, 11:09
Kikkoman Kikkoman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Beste Dylan,
Je bent voor mij alleen een lotgenoot, omdat ik bijna hetzelfde probleem heb, maar nog geen oplossing. Standaard staat het mapje onder de standaard indeling die windows maakt, dus ...\mijnmuziek\itunes\ etc. Als je het mapje waar je muziek in staat, brand op een cd , dan moet je het eerst weer kopiëren naar je harde schijf van je nieuwe pc en vervolgens het nieuwe bestand opslaan, waarbij je onder eigensschappen het 'read only' vakje uitschakeld. Daarna importeren in itunes.
Leuk allemaal, maar wie helpt mij nou uit de brand.
Groet,
Frans
  #4  
Oud 15-02-09, 14:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kikkoman Bekijk bericht
Hi, windows in mijn oude pc was gecrashed. Nieuwe windows XP erop gezet, en pc start niet meer met oude windowsinstellingen op. Nu kan ik nog wel alles terugvinden, maar heb van ellende maar nieuwe pc gekocht met Windows Vista. Nu is mijn vraag, waar kan ik op mijn oude pc de bibliotheek vinden, om hem over te zetten naar mijn nieuwe? TNX
Even een andere pc opgestart om te zoeken in XP:
C:\Documents and Settings\USER\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes. De muziek staat dan in ...\iTunes Music; Album Artwork in de map met die naam en je apps in Mobile Applications.
Ws. kun je het beste de hele map 'iTunes' kopiëren, dus incl. de 3 bovenstaande mappen én een vijftal kleinere aparte bestandjes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 16-02-09, 16:43
Kikkoman Kikkoman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Beste Butcher,
Bedankt voor de tip. Ik heb inderdaad alle oorspronkelijke itunes mappen op de plek gezet, waar na de crash windows zich zelf opnieuw heeft geplaats. Tip: Geef eerst de map die je gaat verplaatsen een andere naam, bijvoorbeeld itunes1. Zet deze dan onder mijn muziek en verwijder dan de verkeerde itunes map. Vervolgens hernoem je itunes1 weer in itunes en ineens is de hele bibliotheek weer zichtbaar. Vervolgens alles op cd gezet en geimporteerd in m'n nieuwe pc. Klusje van nix en alles werkt weer. Superbedankt nog
  #6  
Oud 16-02-09, 21:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mooi zo, graag gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
applicaties van oude naar nieuwe iphone Mklingers iTunes 0 06-06-10 17:39
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten m-jay iPhone Apps 2 17-10-09 15:01
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? cappuccinotje Archief 2 11-12-08 15:01
Windows: wil itunes bibliotheek overzetten op nieuwe pc. alexzwaal iTunes 4 15-10-08 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.