Synchronistaie opent MS WORD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alles nagezocht maar kan helaas het antwoord nier hier vinden en helaas ook niet op Google... Ik heb sinds 3 weken en Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronistaie opent MS WORD
Ik heb alles nagezocht maar kan helaas het antwoord nier hier vinden en helaas ook niet op Google...
Ik heb sinds 3 weken en Iphone 3G 16gb (zonder jailbreak) en hij bevalt prima... ik heb echter 2 vragen die me enorm storen: 1) als ik de iphone aan de pc hang krijg ik meteen alle foto's te zien en dat kan ik niet weg krijgen... ik wil dat de foto's niet getoont worden. 2) ook opent mijn PC meteen MS WORD (gewoon een leeg document)..... verder heb ik geen problemen of errors ofzo... heeft iemadn een oplossing voor bovengenoemde problemen? kan ik het ergens uit zetten ofzo? heb echt alles al nagezocht. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien een keer dat je de iPhone aansloot in de popup ('Automatisch afspelen') een vinkje gezet bij 'Altijd de volgende actie voor dit apparaat uitvoeren: Foto's importeren'?
En/of heb je onderin de popup geklikt op 'Standaardinstellingen voor Automatisch afspelen in Configuratiescherm configureren'? Hoe dan ook, ik denk dat je even naar het Configuratiescherm moet en daar de instellingen eens moet aanpassen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia opent niet | suzannewan | Jailbreak apps en thema's | 17 | 10-06-11 20:05 |
Instellingen opent en sluit?! | BASENL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-06-10 16:32 |
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 | Zaanster | Archief | 1 | 08-04-10 21:19 |
Opent niets meer | p1nda | Unlock [archief] | 0 | 07-02-08 09:41 |
|
|