iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: voordelen en nadelen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/30352-voordelen-nadelen.html)

okkidanny 17-02-09 19:32

voordelen en nadelen
 
Hallo,
Mijn ouders willen hun rekening nummer niet invoeren om een Apple ID te maken. ze zijn bang dat er misbruik van word gemaakt. Wat zijn de risico's daarvan of is het gewoon veilig??

Mvg,
Danny

Gilliam 17-02-09 19:40

Het is veilig, zeg maar dat ze ook meteen kunnen overstappen naar Mac, dan ben je nog veiliger. :rolleyes:

iScorpio 17-02-09 19:41

Kan je vertellen dat daar geen misbruik van wordt gemaakt :)

Chane 17-02-09 20:29

Ik zou een itunes kaart aanschaffen, veel veiliger.

okkidanny 17-02-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chane (Bericht 257882)
Ik zou een itunes kaart aanschaffen, veel veiliger.

Wat is een itunes kaart??

Ik weet niet hoe ik moet editten maar misschien moet ik erbij zeggen dat ik geen apps ofzo wil KOPEN

Iphone_belgium 17-02-09 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door okkidanny (Bericht 257885)
Wat is een itunes kaart??

Ik weet niet hoe ik moet editten maar misschien moet ik erbij zeggen dat ik geen apps ofzo wil KOPEN

Doorzoek het forum en je vind de oplossing :D

TheStijg 18-02-09 18:47

Ik heb niks ingevult, de dag dat ik 18 werd kocht ik gelijk wat Apps en muziek (de dag erna mijn Click 'n Buy account weer verwijderd).

Als je niets invult kan je alleen betaalde applicaties verkrijgen.

iMario 18-02-09 20:32

Je kan dacht ik ook gewoon ''Redeem Code'' drukken. Maak een account aan, en klaar.
Volgens mij kun je dan gewoon met die iTunes Gift Cards betalen. Of je maakt een account, en selecteert ''None/Geen.''

Runaque 18-02-09 20:56

Tot een jaar of 2 geleden stond ik net als je ouders nogal sceptisch tegenover het fenomeen kopen op internet met een creditcard, maar ik heb al meer zaken gedaan via het internet via overschrijvingen en dergelijke, maar dan ben je al direct een week kwijt voor de andere partij zijn geld had voor er verdere stappen genomen werden en sindsdien heb ik een creditcard en ik gebruik deze voor iTunes, eBay, Bol.com, Expedia, ...
Het leuke van een creditcard is dat je aankopen (materieel) vaak voor een bepaalde periode verzekerd zijn tegen verlies, diefstal of schade (door je eigen domme fout), ook ben je verzekerd voor fraude en dergelijke en zo kan je blijven doorgaan. Het is absoluut veilig om met je ouders hun creditcard op iTunes een account aan te maken, wie weet gaan ze het nog leuk vinden om in plaats van een volledige CD enkel de songs te kopen die ze graag horen of ze vinden de (gratis) podcasts geweldig en noem maar op. Je kan ook de account aanmaken met de creditcard nummer en van zodra het ganse proces voorbij is kan je de kaart uit je account verwijderen, dan kan je alleen nog gratis applicaties, songs en podcast downloaden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.