//

Problemen met het synchroniseren van foto's

Problemen met het synchroniseren van foto's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een nieuwe computer aangeschaft. Voordat ik mijn oude computer weg deed heb ik eerst in iTunes de machtiging ingetrokken. OP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-09, 18:48
robmoh robmoh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard Problemen met het synchroniseren van foto's

Ik heb sinds een week een nieuwe computer aangeschaft. Voordat ik mijn oude computer weg deed heb ik eerst in iTunes de machtiging ingetrokken. OP mijn nieuwe pc heb ik de machtiging weer geactiveerd.

Omdat ik wat synchronisatieproblemen in iTunes had heb ik vandaag een nieuwe jailbrake uitgevoerd via een uitstekende handleiding op deze site. Mijn eerste generatie iPhone functioneert prima met FW 2.2.

Echter, ik heb nog steeds een probleem met het synchroniseren van mijn iPhone. Programmas en muziek gaan prima, maar mijn fotos wil hij niet meer syncen. Ik heb nog even opnieuw de map met fotos geselecteerd in iTunes maar hij blijft maar door synchroniseren. De foto's zet hij niet op mijn iPhone.

Wanneer ik het syncen van de foto's uitzet, doet hij het wel goed en stopt het synchronisatieproces na een korte tijd.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt, Rob

Edit: Heb inmiddels gemerkt dat het probleem zich alleen voordoet wanneer ik onder het tabblad 'foto's' kies voor 'geselecteerde mappen' Wanneer ik alle foto's kies gaat het goed.

Laatst gewijzigd door robmoh; 21-02-09 om 19:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-09, 10:18
Isa Isa is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Goedenmorgen,

Ik heb onlangs de iPhone aangeschaft, de mooie witte. Probeer een beetje wijs te worden uit de vele mogelijkheden van het apparaatje. Wat me niet lukt is om foto's genomen met de iPhone op mijn Windows Vista laptop te krijgen (synchroniseren ?).
Volgens de instructies moet ik in iTunes het tabblad foto's aanklikken ... maar dat tabblad heb ik helemaal niet.

Wie weet wat ik fout doe ?

Hartelijke groet, Isa (ook wel digibeet genoemd)
  #3  
Oud 28-02-09, 19:04
Xtermin Xtermin is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo daar,

Ik zie nu net pas dat je hetzelfde probleem hebt als ik net mee temaken heb gehad.

Bij mij heb ik het probleem als volgt opgelost (overigens werkte de sync van foto's bij mij op geen enkele manier):

In de map die je selecteerd (bij mij een map met submappen) word een map aangemaakt die Ipod Photo Cache heet. Je moet ervoor zorgen dat er maar 1 is van deze map (in mijn geval zat in een submap perongeluk nog dezelfde map van de oude Iphone zegmaar). Ik heb ze alle2 verwijderd en toen opnieuw gaan syncen, en nu werkt het gewoon.

Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost.
  #4  
Oud 06-08-09, 10:51
Bulder Bulder is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Thnx tis gelukt!
Reageren

Labels
foto's synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. iPhone4Robin Jailbreak 3 26-12-10 16:27
problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone mwk iTunes 4 22-06-10 19:14
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail Harry Geytenbeek iPhone algemeen 0 25-03-09 00:03
Problemen met het instaleren van Installer & Cyda BABY FACE PSYCHO Jailbreak apps en thema's 7 16-03-09 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.