//

Palmcalendar overzetten naar ical (mac)

Palmcalendar overzetten naar ical (mac) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphoneforum-mates, Ik zocht in eerdere synchronisatie items maar vond niet direct het antwoord op m'n vraag: Ik werk sedert 4 jaar met een PALM ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-09, 19:43
wielle wielle is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Thumbs up Palmcalendar overzetten naar ical (mac)

Hallo iphoneforum-mates,

Ik zocht in eerdere synchronisatie items maar vond niet direct het antwoord op m'n vraag:

Ik werk sedert 4 jaar met een PALM tungsten T/X , en met name de calendar werkte top. Voor de rest ben ik reeds 15 jaar Mac-gebruiker en kon de overschakeling naar de iPhone niet meer vermijden.

Om niet alles opnieuw in te voeren vroeg ik me af hoe ik PALMcalendar éénmalig kan exporteren en importeren in iCal. Ttz ik ga de palm tx niet meer gebruiken en volledig werken op ical.
Mijn palm calendar draaide perfect op een imac, ibook en een gewone PC(zaak)

De contacten van m'n GSM en de palm samenvoegen met Adresboek op de mac gaven geen grote problemen

Wie kan me op de goede weg zetten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-09, 10:20
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

De palm agenda moet je kunnen exporteren naar ical toch?
  #3  
Oud 26-02-09, 11:46
wielle wielle is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Ben er na veel proberen in geslaagd. Het loopt via exporteren van V-cal bestandsformaten .Alleen zijn er behoorlijk wat repeteer-taken en andere instellingen verloren gegaan. Die heb ik op een groot uur kunnen bijstellen in iCal. Nu is voor mij de Palm T/X calendar een afgesloten hoofdstuk , gebruik aleen nog de Tom Tom functie van het toestel in de wagen.

Hoewel ik al méér dan 15 jaar Mac-fan ben, liep de synchronisatie tussen palm handheld en de mac overigens veel sneller dan iCal over ITunes. En de mogelijkheden waren wat handiger en ruimer. Apple kon nog wat opsteken van PALM calendar. Mischien eens tijd voor een update ervan. ( ps werk nog niet met leopard maar de voorloper)

Bedankt voor je aandacht

Groeten uit grijs Roeselare ( Belgie)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? 84425 iTunes 3 04-05-14 20:30
Verjaardagen in iCal overzetten naar iPad 2 scorpiomarc iPad algemeen 2 21-04-11 23:23
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook bregjevanp iTunes 2 05-04-11 19:50
van pc naar mac...ical synchronisatie wendydonker iTunes 0 15-08-10 19:50
Foto's overzetten naar Mac Liese Birdie iPhone Apps 2 15-11-08 18:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.