Kan ik Installer en Cydia ook synchroniseren in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon geen antwoord vinden. Ik heb nu sinds 2 weken een gejailbreakte iphone 3g en ben benieuwd of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik Installer en Cydia ook synchroniseren in Itunes
Hallo,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon geen antwoord vinden. Ik heb nu sinds 2 weken een gejailbreakte iphone 3g en ben benieuwd of ik Cydia en Installer en hun apps ook kan synchroniseren met Itunes of levert dit problemen op Ik heb al een aantal kleine probleempjes -springboard crasht regelmatig -slechte internet verbinding -kan de eerste 2 minuten geen unlockcode invoeren Kortom ik ben dus bang dat hij deze dagen een keer vastloopt en ik hem zal moeten herstellen in Itunes waardoor ik Installer en Cydia kwijt zou kunnen raken. En ik heb na 5 pogingen van het jailbreaken van mijn telefoon hem maar LATEN jailbreaken met de nodige bijkomende kosten en wil dus niet nog een keer voor de zelfde kosten komen staan. Iemand |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee je kunt installer/cydia en de apps niet synchroniseren met iTunes.
|
|||
|
|||
Oke bedankt
|
|
||||
|
||||
Je kunt ze wel op je computer zetten met aptbackup (cydia).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan niet synchroniseren | scubaman | iTunes | 0 | 17-06-10 14:30 |
iTunes thuisdeling: ook synchroniseren met meerdere computers? | BfromB | iTunes | 3 | 08-06-10 09:08 |
Kan niet synchroniseren met iTunes | maxzim | iTunes | 2 | 04-09-09 18:54 |
|
|