//

iTunes & iPhoto

iTunes & iPhoto discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik mijn iPhoto albums via iTunes naar mijn iPhone wil syncen worden de albums niet herkend door iTunes. Ik kan alleen kiezen om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-09, 11:06
StephenHunter StephenHunter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard iTunes & iPhoto

Hoi,

Als ik mijn iPhoto albums via iTunes naar mijn iPhone wil syncen worden de albums niet herkend door iTunes. Ik kan alleen kiezen om de hele iPhoto bibliotheek te syncen, wat resulteerd dat de foto's op de iPhone in 1 één album worden gedonderd. Hoe kan ik dit oplossen? Ik zit onder 10.5.6, iTunes 8 en iPhoto 09. Alleen het album 'laatste import' is te zien.



Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-09, 11:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Maak van je gebeurtenissen een nieuw album en je kan het terugvinden in itunes.
Selecteer een gebeurtenis, dan ga je naar archief. Kies daar nieuw album van selectie en klik op maak aan. Klaar is kees.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 28-02-09, 11:43
StephenHunter StephenHunter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Ja, dat werkt. Ook wel logisch opzich, ik had alleen verwacht dat iTunes ook wel om kon gaan met gebeurtenissen. Bedankt.
  #4  
Oud 02-02-10, 22:43
roelatmac roelatmac is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

sinds enige tijd krijg ik in itunes alleen nog maar de keuze om de hele iphoto-bibliotheek te syncen met mijn ipod-touch of met mijn iphone, selected albums kan ik niet meer aanvinken. itunes ziet er gewoon geen meer, terwijl er genoeg in iphoto staan. ik heb de cache in iphoto al leeggemaakt, maar dat helpt niet. ik weet gewoon niet waar ik moet zoeken. iemand enig idee?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screen shot 2010-02-02 at 22.16.15.jpg‎ (11,9 KB, 5x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone & iPhoto wvy iTunes 0 01-04-11 13:49
problemen iTunes 9.2 & OS 4.0 henkvr iTunes 1 22-06-10 17:57
Mac OS X: Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes maartensnijders iTunes 0 31-01-10 13:43
iTunes & 3G Ikaros iTunes 3 18-01-10 23:35
e-mail & itunes sjoeii iTunes 4 06-02-08 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.