//

Itunes account disabled !

Itunes account disabled ! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het zelfde gehad, ik heb ze opgebeld.. ben erg boos geworden ik bedoel, ik ga niet voor 1 of ander dom trutje die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-07-09, 12:02
niickvl niickvl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde gehad, ik heb ze opgebeld.. ben erg boos geworden ik bedoel, ik ga niet voor 1 of ander dom trutje die 2 knopjes aandrukt 15 euro extra betalen...

dat ging zo'n half uur door en uiteindelijk heb ik een tegemoetkoming gekregen van €7,50
dus mijn tip is blijf volhouden! en wees niet dom om gelijk de €15,- klakkeloos te betalen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-11-09, 01:25
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb dit ook sinds vandaag, heb nog ruim $26 op mijn account staan en toen ik net een App wilde updaten kreeg ik deze melding ook, meteen support even gemailt met het verhaal dus ik ben benieuwd

Kreeg net al dit mailtje terug van ze:

Dear ****,

My name is Shanda. I understand that you would like to update your applications, received the message stating that your account has been disabled.

Finding a solution for you is important to me, so I have requested assistance with the issue you reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.

Sincerely,

Shanda
Apple Advisor

Please Note: I work W-S and M,12:30-9PM ET

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

Wordt vervolgd dus

Edit: Nog 2 mailtjes gestuurd met de vraag of ze het snel op kunnen lossen maar tot op heden nog geen antwoord terug gehad

Laatst gewijzigd door shapezzz; 11-11-09 om 09:28. Reden: edit knop gebruiken s.v.p.
  #23  
Oud 11-12-09, 08:17
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Apple gaf aan dat het gedaan was omdat er een vermoeden was dat de iTunes-cards die ik gebruikte d.v.m. fraude bemachtigd waren, toen heb ik gereageerd dat ik ze gewoon voor de volle prijs via eBay gekocht heb en toen hebben ze mijn account weer ''Enabled'' en kon ik gewoon weer updaten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Wi-Fi knop Disabled? Joris123 Wi-Fi 5 26-08-10 12:38
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 16:16
Skrewcommon 1.37 touchscreen disabled kneep iPhone algemeen 8 09-06-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.