iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Melding Automatische synchronisatie (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/30847-melding-automatische-synchronisatie.html)

Davetje 01-03-09 19:02

Melding Automatische synchronisatie
 
4 Bijlage(n)
Beste


Sinds kort krijg ik dagelijks de melding voor een automatische synchronisatie. Maar weet niet van waar dat plotseling komt.

Iemand een idee van wat dit is en hoe je dit kan uitzetten.


Alvast bedankt

King1987 01-03-09 19:13

Topic verplaatst naar Synchronisatie.

macfreaker 01-03-09 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davetje (Bericht 261849)
Beste


Sinds kort krijg ik dagelijks de melding voor een automatische synchronisatie. Maar weet niet van waar dat plotseling komt.
Iemand een idee van wat dit is en hoe je dit kan uitzetten.
Alvast bedankt

Wat gebeurd er wanneer je daar op ingaat ? Is dit bvb omdat je bepaalde software hebt geinstalleerd ? Is het iets van Mobistar ? Hebben andere mobistar abo's hier ook last van ? Misschien eens kontakt opnemen met mobistar.

Davetje 02-03-09 10:10

Als ik erop inga krijg is de drie andere meldingen zoals je ziet in bijlage.
Heb niets bijzonder geinstalleerd of gedaan.Gebruik mijn iphone als gewone telefoon en voor mails privé en van het werk (exchange)

Zal ook eens bellen naar Mobistar.


Alvast bedankt voor je respons.

Kevin 04-06-11 13:28

Het is ContactSafe van Mobistar, zij willen jouw contactenlijst veilig stellen in geval van diefstal of verlies van je telefoon.

Helaas doen ze dit zonder aan te geven wat precies gescynchroniseerd wordt en moet je er ook voor betalen.


Het probleem zou in 2010 al opgelost moeten zijn, maar ik krijg de meldingen nog altijd. Zoals vanmorgen.
De melding zorgt er ook voor dat je sleepmodus uitgeschakeld wordt, zo had ik hem vanmorgen 4 uur actief staan (omdat ik aan het slapen was).
Mijn batterij was gepluimd voor 30%!


Een telefoontje naar Mobistar is het minste wat je kunt doen, maar of ze er gehoor aan geven betwijfel ik.
Bij Mobistar schakelen ze je altijd door naar een betalend nr. van Apple, maar na 4 min. keuzemenu's te horen heb je het ook wel gehad!

macfreaker 04-06-11 14:13

Citaat:

Helaas doen ze dit zonder aan te geven wat precies gescynchroniseerd wordt en moet je er ook voor betalen.
Dat is wel iets dat je zelf instelt in je telefoon, dus is er geen sprake van "niet weten" wat er gesynchroniseerd wordt.

Kevin 04-06-11 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 679539)
Dat is wel iets dat je zelf instelt in je telefoon, dus is er geen sprake van "niet weten" wat er gesynchroniseerd wordt.

En waar stel je dit in? Volgens mij heb ik nooit iets ingesteld.
Als je het antwoord weet gelieve mij op de hoogte te houden.

Bij mijn weten ligt het bij Mobistar. Je kan natuurlijk altijd handmatig synchroniseren maar dat doe ik niet!
Er zijn trouwens heel veel klachten dat klanten met een iPhone bij Mobistar zomaar dat scherm krijgen.

Donkeh 05-07-11 14:49

Heb daar ook net voor gebeld met Mobi*. En het enige wat je kunt doen (volgens de persoon die ik vasthad aan de lijn) is een nieuwe microsim gaan halen in de Mobi*winkel die die contactsave optie niet heeft

http://www.themobilerevolution.be/wp...300&zc=1&q=100


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.