iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/30891-itunes-9-1-tijdsverschil-foutmelding-na-synchronisatie-outlook-iphone.html)

johnyboy 28-04-10 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 443805)
Misschien is dit opgelost met de update van iTunes naar versie 9.1.1 van vandaag?

Zo te zien is het probleem inderdaad met 9.1.1. opgelost :)

mees 28-04-10 09:10

Ik heb ook 2 uur tijdsverschil maar gebruik geen itunes om te synchroniseren. Ik synchroniseer draadloos via mobile me. Iemand nog een oplossing? Het is pas sinds een maand of 2 denk ik, daarvoor was er niks aan de hand.

mees 28-04-10 11:25

Ik heb ook problemen met synchroniseren, ook al op een ander draadje gepost. Ik heb nu een update van itunes geinstalleerd maar ben daardoor nu al 3 uur een backup van mijn iphone aan het maken...

IvoJanssen 28-04-10 17:01

Had hetzelfde probleem

Na update naar iTunes 9.1.1 kan ik opnieuw synchroniseren, maar afspraken die een hele dag in beslag namen en verjaardagen stonden een dag te vroeg.

Heb in Microsoft Outlook dan al die (verjaar)dagen:

één voor één geopend
"Duurt een hele dag" uitgevinkt en terug aangevinkt
opslaan en sluiten
opnieuw gesynchroniseerd via iTunes

en staat allemaal terug goed! Joepie !

Vrees alleen dat als we in oktober het winteruur instellen we opnieuw in de sh*t zitten (tenzij Apple het tegen dan aanpast).

Eindelijk terug synchroniseren zonder problemen (althans wat de agenda betreft), want zoals ik hier lees zijn er nog wel meer problemen met iTunes en sync...

IvoJanssen 28-04-10 17:14

De oplossing !?
 
Had ongeveer hetzelfde probleem

Na update naar iTunes 9.1.1 kan ik opnieuw synchroniseren, maar afspraken die een hele dag in beslag namen en verjaardagen stonden een dag te vroeg.

Heb in Microsoft Outlook dan al die (verjaar)dagen:

één voor één geopend
"Duurt een hele dag" uitgevinkt en terug aangevinkt
opslaan en sluiten
opnieuw gesynchroniseerd via iTunes

en staat allemaal terug goed! Joepie !!!!

Vrees alleen dat, als we in oktober het winteruur instellen we opnieuw in de sh*t zitten (tenzij Apple het tegen dan aanpast).:(

Eindelijk terug synchroniseren zonder problemen (althans wat de agenda betreft), want zoals ik hier lees zijn er nog wel meer problemen met iTunes en sync...

dennisr 28-04-10 18:47

Nieuwe update geinstalleerd van Apple. Nu geen foutmeldingen meer, maar synchroniseren lukt nog steeds niet.

Iemand anders meer geluk na de update?

frenske1973 28-04-10 19:11

Synchroniseren lukt nu wel na de update.
Maar de agendapunten die een hele dag duren, kloppen nog steeds niet...

glaantje 28-04-10 19:31

Anderen melden dat juist die agendapunten het wel weer goed doen. Probeer anders eens een nieuw agendapunt aan te maken en dan te syncen, dan weet je het iig zeker lijkt me :)

sbientje 28-04-10 20:01

nou dat helpt bij mij ook niets, behalve dat nou al mijn reeksen kapot zijn :D wat stom dit, echt grr

brouwhan 28-04-10 20:55

Had ook een probleem met synchroniseren. Vandaag de nieuwe update van iTunes gedownload 9.1.1. Alles werkt weer!

brouwhan 28-04-10 20:57

Had ook probelemen met synchroniseren. Vandaag update iTunes gedownload (9.1.1.) Alles werkt weer correct!

golfingdutchman 28-04-10 21:09

Problemen synchronisatie Apple - Outlook
 
Sinds de vandaag beschikbare updates van iTunes 9.1.1 en MobileMe 1.5.2 behoren de problemen gelukkig tot het verleden!!!!
Jammer dat Apple daar geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven, want het ongemak en onbegrip richting Apple is groot
Nieuwe afspraken voor een hele dag worden nu goed weergegeven. Het maakt niet uit of deze op de iPhone zijn gemaakt of in Oulook.
Oude afspraken blijven helaas op 2 dagen staan (02.00-02.00

Het blijft klant onvriendelijk dat Apple voor iPhone-problemen blijft doorverwijzen naar de telecom aanbieder. De Apple medewerker was vriendelijk maar vertelde er wel bij dat zij -bij Apple- geen verstand hadden van iPhones, maar wel van iPods. Gekker kun je niet bedenken.
Een misser van Apple. Iets voor een consumentenprogramma

iScorpio 29-04-10 07:12

//Topics samengevoegd

dennisr 29-04-10 09:41

Zojuist Itunes nogeens gedownload en geinstalleerd. Vinkje aan en uit zetten bij synchroniseren van agenda's. Nieuw item toevoegen.

Helemaal niks doet ie. Hij geeft aan reservekopie maken en daarna synchroniseert hij helemaal niks. Het enige verschil met voorheen is dat er geen foutmeldingen komen.

Zeer irritant

mees 29-04-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door golfingdutchman (Bericht 444109)
Sinds de vandaag beschikbare updates van iTunes 9.1.1 en MobileMe 1.5.2 behoren de problemen gelukkig tot het verleden!!!!

Ik heb het gedownload en geïnstalleerd maar in het controlpanel blijft staan dat het 1.5.1 is??

iScorpio 29-04-10 16:09

//Topics samengevoegd

dennisr 29-04-10 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door golfingdutchman (Bericht 444109)
Sinds de vandaag beschikbare updates van iTunes 9.1.1 en MobileMe 1.5.2 behoren de problemen gelukkig tot het verleden!!!!
Jammer dat Apple daar geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven, want het ongemak en onbegrip richting Apple is groot
Nieuwe afspraken voor een hele dag worden nu goed weergegeven. Het maakt niet uit of deze op de iPhone zijn gemaakt of in Oulook.
Oude afspraken blijven helaas op 2 dagen staan (02.00-02.00

Het blijft klant onvriendelijk dat Apple voor iPhone-problemen blijft doorverwijzen naar de telecom aanbieder. De Apple medewerker was vriendelijk maar vertelde er wel bij dat zij -bij Apple- geen verstand hadden van iPhones, maar wel van iPods. Gekker kun je niet bedenken.
Een misser van Apple. Iets voor een consumentenprogramma


Niet dus, blijkbaar horen de problemen niet tot het verleden. Dit is echt hoogst irritant. (Ik gebruik mijn Iphone zakelijk en veel)

Mijn Iphone is origineel en niet gekraakt of hoe noemen jullie dit. Heeft tot voor de voorlaatste update perfect gewerkt maar nu lijkt het wel een HTC met windows en zijn perikelen.

golfingdutchman 29-04-10 21:38

Ga naar Apple - Support - Downloads en download zowel iTunes 9.1.1 EN MobileMe. Dan moet het lukken. Veel succes!

sixten 30-04-10 14:10

Enig idee of deze nieuwe MobileMe versie ook Synct met Outlook2010 ?

cindyc 01-05-10 20:04

Bij mij blijft mobile me ook op 1.5.1 staan. Syncen van agenda's en contacten gebeurt ook nog steeds niet

dennisr 12-05-10 17:16

Ik kan dus nog altijd niet synchroniseren. Bij wie moet ik hiervoor zijn? Tmobile kan mij niet verder helpen, want ze moeten wachten op Apple.

Het is toch werkelijk absurd dat mijn synchronisatie altijd gewerkt heeft en na een update niks meer doet. Ik kan niet begrijpen dat Apple er zo lang over doet om dit probleem op te lossen. Of zijn er slechts enkele Iphones die dit probleem hebben?

Volgens mij kan ik al meer dan een maand mijn agenda etc. niet meer syncen.

ButcherJF 12-05-10 18:24

Gezien je profiel is voor jou een update van de iPhonefirmware de beste optie lijkt me.
Citaat:

dennisr http://images.textopus.nl/iPhoneclub...er_offline.gif
iPhone 3G 8GB [FW: 2.2.1] [Jailbreak: Nee]
Windows

dennisr 12-05-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 451271)
Gezien je profiel is voor jou een update van de iPhonefirmware de beste optie lijkt me.

Sorry, dat heb ik niet bijgwerkt... Maar het is iig up to date

edco 20-05-10 18:45

Bij mij werkt het weer na de laatste updat van Itunes.
Wel daarna alles weer goed zetten.

wimgoossens 23-09-10 16:14

iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden.
 
Helaas,
Ik heb alle suggesties n fix van glaantjer geprobeerd maar krijg nog steeds de melding.
Het vreemde is dat op mijn computer thuis alles goed werkt maar op de computer van mijn werk ik deze melding krijg. k heb Itunes ook al een keer geinstalleerd op een schone computer maar ook daar krijg ik de melding iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden.

Wie heeft nog een goed idee?

golfingdutchman 23-09-10 19:29

Het spijt me, maar met de update van enige tijd geleden heb ik geen enkel probleem meer met synchroniseren en het beheer van de foto', die ik met de iPone heb gemaakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.