//

iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone

iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee vergelijkbare problemen: - de verjaardagsdata staan ook bij mij inderdaad voor een groot deel een dag te vroeg - maar mijn grootste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 20-04-10, 16:53
FranzzH FranzzH is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb twee vergelijkbare problemen:
- de verjaardagsdata staan ook bij mij inderdaad voor een groot deel een dag te vroeg
- maar mijn grootste probleem is dat mijn reguliere kalenderitems prima synchroniseren met de iPhone maar alle 'gebeurtenissen' (dus de kalenderitems die voor de dag gelden en dus geen tijd hebben, bijvoorbeeld vandaag wil ik dit en dit doen ipv om 13.30 wil ik dit doen) die synchroniseert hij een dag eerder. En dan soms ook nog als daggebeurtenis maar ook soms van 14.00 - 14.00 uur de dag daarop... Ik heb vandaag mijn iPhone even aan de wilgen gehangen en mijn oude Samsung i600 weer opnieuw gebruikt, en daar werkt alles perfect mee. Volgens mij is het dus een probleem van die grrrr iTunes en niet van Windows 7, Office 2007 of welke andere software dan ook. Het lijkt erop dat Apple niet in staat is gewoon de gegevens van Outlook 2007 via iTunes te synchroniseren met hun eigen iPhone. Ik heb ook iTunes gedeinstalleerd en opnieuw op de pc gezet maar dat mocht ook niet baten.Schiet mij maar lek...

Ik zou graag willen dat iemand ergens een oudere versie van iTunes kan zetten die ik kan 'ophalen' die nog wel werkt zodat we met elkaar kunnen kijken of het met deze versie wel lukt. Iemand een voorstel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-04-10, 17:02
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je kan alle versions van iTunes langs via Download iTunes 9.1 (32-bit) - FileHippo.com en Download iTunes 9.1 (64-bit) - FileHippo.com
  #103  
Oud 20-04-10, 17:22
Jayster's schermafbeelding
Jayster Jayster is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FranzzH Bekijk bericht
Ik heb twee vergelijkbare problemen:
- de verjaardagsdata staan ook bij mij inderdaad voor een groot deel een dag te vroeg
- maar mijn grootste probleem is dat mijn reguliere kalenderitems prima synchroniseren met de iPhone maar alle 'gebeurtenissen' (dus de kalenderitems die voor de dag gelden en dus geen tijd hebben, bijvoorbeeld vandaag wil ik dit en dit doen ipv om 13.30 wil ik dit doen) die synchroniseert hij een dag eerder. En dan soms ook nog als daggebeurtenis maar ook soms van 14.00 - 14.00 uur de dag daarop... Ik heb vandaag mijn iPhone even aan de wilgen gehangen en mijn oude Samsung i600 weer opnieuw gebruikt, en daar werkt alles perfect mee. Volgens mij is het dus een probleem van die grrrr iTunes en niet van Windows 7, Office 2007 of welke andere software dan ook. Het lijkt erop dat Apple niet in staat is gewoon de gegevens van Outlook 2007 via iTunes te synchroniseren met hun eigen iPhone. Ik heb ook iTunes gedeinstalleerd en opnieuw op de pc gezet maar dat mocht ook niet baten.Schiet mij maar lek...

Ik zou graag willen dat iemand ergens een oudere versie van iTunes kan zetten die ik kan 'ophalen' die nog wel werkt zodat we met elkaar kunnen kijken of het met deze versie wel lukt. Iemand een voorstel?

Je kan ook even dit draadje doorlezen:
Apple - Support - Discussions - iTunes 9.1 BIG problem ...


Staan wat oplossingen in alleen voor mij onacceptabel. Ik wil gewoon dat Apple dit probleem oplost. Voorheen ging het ook goed, dus waarom nu niet. Ik denk zoals ik al eerder zei dat de focus nu bij de iPad ligt en deze iTunes een beetje afgeraffeld is.

Erg jammer.
  #104  
Oud 20-04-10, 23:19
Perburg Perburg is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier ook alles opgelost. Alleen stap 5 kon ik niet maken omdat die directory bij mij niet aanwezig is, maar bleek (bij mij) ook niet nodig. Ook puntje 7 is niet nodig geweest.

Mijn dank is groot!!!!
  #105  
Oud 20-04-10, 23:45
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Geen probleem. Ja als de dir niet bestaat hoef je het er ook niet heen te kopieren idd, vergeten erbij te zeggen
  #106  
Oud 20-04-10, 23:49
frenske1973 frenske1973 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Synchroniseren lukt wel, maar alle afspraken die 1 dag duren zijn verschoven naar 1 dag eerder! Grrrrrr!
Zo kun je toch geen agenda bijhouden!
Schandalig dat er nog steeds geen update is van iTunes..
  #107  
Oud 21-04-10, 00:13
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Vorige versies hebben ook dit probleem. Het is ergens misgegaan bij de wisseling van iTunes 6 naar 7. Sinds die tijd doet dit probleem zich voor en dan als ik het goed heb als wij (Europa) op de zomertijd zitten. Er zijn flink wat fora over maar oplossingen in iTunes zijn er niet. Wat wel helpt is Outlook synchroniseren met Google-agenda en deze weer met je iPhone.
Voor deze laatste sync zijn vele oplossingen beschikbaar en alles werkt prima.
  #108  
Oud 21-04-10, 00:26
Jayster's schermafbeelding
Jayster Jayster is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 11
Standaard

Ik heb er nooit last van gehad tot de laatste update. Ik had de optie via Google ook gelezen. Voor mij onacceptabel. Apple heeft naar mijn menig gewoon een goed product af te leveren.
Noem het kort door de bocht. Maar zo zie ik het op dit moment
  #109  
Oud 21-04-10, 22:44
hcoost hcoost is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Na enige uren bezig geweest te zijn en ongeveer 100 keer gesynchroniseerd te hebben ben ik iets verder: Iphone synchroniseert wel, maar afspraken van een hele dag gaat niet goed.

Als ik een afspraak van een complete dag in Outlook zet, komt hij een dag eerder in m'n ipone terecht en een afspraak van een dag in m'n Iphone om twee uur later in Outlook terecht (dus van 02:00 tot 02:00 de volgende dag)

Normale afspraken, notities en foto's gaan wel goed

Heeft iemand hier nog suggesties voor?

BVD
  #110  
Oud 23-04-10, 23:15
golfingdutchman golfingdutchman is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Arrow Tijdsverschillen in de agenda na het synchroniseren met outlook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaakboot Bekijk bericht
Heb inderdaad hetzelfde probleem en alle genoemde oplossing uitgeprobeerd zonder gewenst resultaat....
Heeft iemand de oplossing gevonden?
  #111  
Oud 25-04-10, 19:56
johnyboy johnyboy is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Ook ik heb hetzelfde probleem, ik heb echter een tijdsverschil van 2 uur. Een afspraak die de gehele dag duurt in mijn iphone duurt in outlook van 2.00 tot 2.00 de volgende dag.
  #112  
Oud 26-04-10, 01:00
Ivonka Ivonka is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Dus een bug zo te lezen.

Ik heb alles een dag te vroeg nu in mijn iphone staan.
Ik had er voorheen geen last van.

Vind ook dat i-tunes dit zsm mag oplossen.
  #113  
Oud 26-04-10, 11:10
Piji Piji is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Vraagje : is dit probleem met de afspraken die over een volle dag lopen niet op te lossen door bij de eerste synchronisatie gebruik te maken van de 'advanced' optie om de Outlookgegevens van de iPhone te vervangen door die van de computer?
Of ander vraagje: hoe maak ik mijn iPhone volledig leeg, zonder dat bij de eerstkomende synchronisatie de backup van de iPhone gebruikt wordt?
Dank bij voorbaat!
  #114  
Oud 26-04-10, 17:14
pullie17 pullie17 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Dag laantje,

sorry voor mijn late reactie, maar het had inderdaad daarmee te maken, ik weet niet precies wat, want ik heb wat heen en weer geplakt. De afspraken voor een dag zijn nu ook verschoven, maar die werk ik wel bij.

Gr paul
  #115  
Oud 27-04-10, 00:02
sbientje sbientje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

ik heb dit idd ook en word er helemaal gek van. Superirritant! alles wat een hele dag duurt, staat gewoon verkeerd. Ik heb geen google account en ik heb ook geen zin om m aan te maken, maar als dit de hele zomertijd zo duurt, ben ik het snel beu en moet ik toch nog aan de google account vrees ik...
  #116  
Oud 27-04-10, 12:04
lou1965 lou1965 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Hier dezelfde problemen met het tijdsverschil. Bij mij gaat het als volgt:
- afspraken die op een bepaald uur zijn: prima, worden op dezelfde dag en tijd gesyncd.
- afspraken die een hele dag duren: 1 dag te vroeg
- afspraken die een hele dag duren en jaarlijks terugkeren: goed gesyncd.

We hebben ALLES wat hierboven staat geprobeerd, overigens behalve de windows live oplossing, die kunnen we nog niet vinden. Als we erachter komen, laat ik het weten. Hopelijk weet iemand het?

Groetjes
Lou
  #117  
Oud 27-04-10, 12:05
lou1965 lou1965 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snurkie Bekijk bericht
Ralph ik kan het 1,2,3 niet zo snel vinden, maar ik heb eens in een Microsoft Forum gelezen, dat je even je profiel van je hotmail of livemail moet controleren of daar ook Nederland en de juiste tijdzone staat (agenda of calendar).

Want MS Outlook schijnt de tijd daar vandaan te halen.

Ik hoop dat dit de oplossing is.

Hi Snurkie, zou jij weten hoe je dit moet aanpassen bij livemail? Ik heb geen idee hoe dat moet! Veel dank!!
  #118  
Oud 27-04-10, 17:53
hijsselstijn hijsselstijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb alle genoemde fouten ook maar tevens zijn alle nationale-, gedenk- en feestdagen ook een dag te vroeg in de iPhone gezet.
Het wordt nu wel tijd voor een oplossing door Apple.
  #119  
Oud 27-04-10, 21:37
lou1965 lou1965 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Dat zou wel fijn zijn. Zeker nadat we ook al een hele dag bezig zijn geweest om itunes Outlook te laten herkennen (dit deed hij eerst niet, inmiddels is dit probleem opgelost - ik weet niet hoe, mijn man heeft dit gefixt, maar het was een heidens karwei).

Ik ben super tevreden over de iPhone en de iPad, maar dit soort geneuzel maakt dat een hoop plezier gelijk na aankoop vergald wordt......
  #120  
Oud 28-04-10, 01:01
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Misschien is dit opgelost met de update van iTunes naar versie 9.1.1 van vandaag?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie tussen iphone 4 en outlook DANNY151167 iTunes 6 25-11-10 18:09
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 Lispeltuut iTunes 3 21-06-10 18:33
Synchronisatie Outlook 2000 -> iphone garfield65 iTunes 6 07-02-10 22:52
synchronisatie Outlook en iPhone Wil H iPhone algemeen 1 15-02-09 14:24
Synchronisatie Outlook / Iphone benxxbird iTunes 0 13-08-08 20:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.