//

Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit

Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik wou mijn iPhone updaten van 2.2 naar 2.2.1 (beetje laat ik weet het). Dus ik sluit mijn iPhone aan op de computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-09, 13:09
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Question Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit

Hallo mensen, ik wou mijn iPhone updaten van 2.2 naar 2.2.1 (beetje laat ik weet het). Dus ik sluit mijn iPhone aan op de computer en open iTunes. Die geeft een melding dat er nieuwe firmare is, of ik die wil installeren. Ik klik dus op downloaden en installeren en ga akkoord met de voorwaarden. Dan begint de update te downloaden en ik doe iets anders (nog steeds op de pc). Dus nadat hij klaar is met downloaden, krijg ik het 'software uitpakken' popupje. Ik ga verder met iets anders doen. Dan ga ik tv kijken. Als ik terugkom is er een onbekende fout, weet het nummer niet meer precies, maar denk 5002. Dus ik druk op OK en de iPhone verdwijnt uit de zijbalk. Ik kijk naar m'n iPhone en zie dat hij uit staat dus ik zet hem aan. Het apple logo verschijnt en daarna krijg ik het Connect to iTunes scherm. De iPhone is nog steeds aangesloten op de pc, maar ik zie niks in iTunes. Als ik de iPhone loskoppel en weer aansluit hoor ik alleen de Windows geluidjes dat er hardware wordt losgekoppeld en aangesloten. Ik heb ook al DFU geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Iemand oplossing?
__________________
- Deze handtekening is in verband met een overtreding van de forumregels verwijderd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-09, 14:05
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

dfu lukt altijd
je moet gewoon een goede timing hebben
(als je het op een mac gaat proberen gebruiken een hub
ik weet dat je windows gebruikt hoor maar gewoon een handige tip )

wiki dfu: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
  #3  
Oud 08-03-09, 21:33
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard

Nee, want als ik DFU doe hoor ik weer het Windows geluidje en zie ik in de hoek van het scherm (waar de klok is) een gele ballon waar staat: Nieuwe hardware gevonden: Apple DFU Boot Driver of zoiets maar in iTunes gebeurt er niks. Dus hij staat wel in dfu maar itunes doet niks.
  #4  
Oud 08-03-09, 22:05
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

opties:
- andere usb poort gebruiken
- andere computer gebruiken
- itunes herstellen
  #5  
Oud 09-03-09, 17:19
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard

OK dus toen ik de iPhone vandaag heel lang aan de computer had laten hangen met iTunes open deed hij het op wonderbaarlijke wijze weer, maar wel 2.2, dus ik probeerde hem weer te updaten, en bleef deze keer bij de computer zitten, en als ik op Bijwerken klik gebeurt er het volgende: Eerst komt er een popupje met 'Verbinden met server voor iPhone-software-updates...'. Dan komt er een popupje met 'Software uitpakken...' en daarna eentje met 'iPhone op software-update voorbereiden...' en terwijl die nog bezig was zag ik het Apple logo op mijn iPhone en daarna het Connect to iTunes scherm. Toen kwam er een popupje met Onbekende fout en het foutnummer was 1602. En dan zijn we weer terug bij af. Dus ik zal hem nu maar weer heel lang aan de computer laten hangen met iTunes open en kijken wat er gebeurt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit baharco iTunes 21 10-09-11 10:34
Windows: I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit Bert34 iTunes 8 10-09-10 17:21
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker ellendautzenberg Archief 2 01-09-09 09:21
Hoor alleen dezelfde ringtoon Beaudeflo Ringtones en Wallpapers 1 30-06-08 23:54
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? alec m iPhone algemeen 5 16-04-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.