//

Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf

Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraagje. Ik heb muziek in een map "muziek" staan. Al deze muziek heb ik onlangs in Itunes gezet. Nu heeft Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-09, 10:36
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Question Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf

Ik heb even een vraagje.
Ik heb muziek in een map "muziek" staan.
Al deze muziek heb ik onlangs in Itunes gezet.
Nu heeft Itunes de muziek toch ook gekopieerd naar de Itunes Library?
Dan kan ik nu toch de muziek die in de folder "muziek" sta verwijderen?? Behalve de Itunes map dan natuurlijk.....???

Het rare is namelijk dat ik de muziek ook wel in de Itunes map zie staan, maar alle bestanden en mappen van albums zijn veel kleiner, 56 mb bijvoorbeeld voor een album.....

Laatst gewijzigd door Shorty007; 05-03-09 om 10:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! jappe123 iTunes 1 29-03-11 18:28
Windows: muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie mXtreme iTunes 0 05-12-09 15:05
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 17:19
Beste methode om op de harde schijf van de iPhone te komen. Keezer iPhone algemeen 31 18-06-08 19:54
Windows: software van harde schijf naar iphone nawikre Desktop-applicaties 14 12-04-08 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.