iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Probleem met itunes en iphone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/32157-probleem-itunes-iphone.html)

xionix 28-03-09 15:15

Probleem met itunes en iphone
 
hej,

ik heb een probleem met mijn iphone 3G.
Als ik de Iphone aan me pc of laptop koppel vindt Itunes hem wel en weergeeft alles wat er op staat.
Nou is het probleem dat ik niets kan aanvinken,openen,verwijderen,toevoegen,map maken of wat dan ook op de Iphone. Het blijft alleen bij het weergegeven van de spullen die er op staan.
De Iphone is gejailbreakt en geunlockt met yellowsnow tevens.

Weet iemand hier een oplossing voor? Of een ander programma wat het zelfde doet als Itunes mayb?

Groeten

Gilliam 28-03-09 15:23

Je je beheer muziek handmatig aangevinkt staan?

xionix 28-03-09 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 271925)
Je je beheer muziek handmatig aangevinkt staan?

hoebedoel je die vraag snap hem niet helemaal?
alles zie je staan wat erop staat,alleen je kan niets ermee dus alles staat in de map muziek en dan is alles al aangevinkt en ja hoe moet ik dat zeggen licht grijs zodat je niets kan selecteren. Ik kan ook geen nieuwe mappen er op maken of iets verwijderen of wat dan ook.
Ik heb een ander programma gevonden waarmee ik liedjes er op kan zetten maar daarmee kan je niets ordenen als je bv. mappen wilt maken of zo.
Is er ook zoiets als een vervanger voor Itunes wat hetzelfde doet?

iMario 28-03-09 16:23

1 Bijlage(n)
Zie bijlage. Zorg dat dat hokje aangevinkt is.

xionix 28-03-09 17:38

ik zal nu wel dom overkomen maar ik kan dat niet vinden? ik heb de nieuwste Itunes,in het NL.
Als je me dat nog even zou kunnen zeggen waar dat staat?

ButcherJF 28-03-09 18:31

Dat staat op het scherm 'Samenvatting', het eerste scherm als je iPhone is aangesloten. Je moet alleen wél even naar beneden scrollen voordat je het ziet.

xionix 28-03-09 23:33

heb het al gevonden, beetje dom om niet even voor me uit te kijken :P
Maar goed, als ik dat aanvink en zeg toepassen moet ik de hele inhoud wissen,er staat muziek op die ik niet meer heb dus dat heb ik liever niet en zonder dat werkt het niet. Is er nog een mogelijkheid om hem met de laptop te synchroniseren?
Btw op de pc waar hij als eerste op was aangesloten en via welke ik ook liedjes erop heb gezet, pakt hij ook in Itunes de Iphone niet? Is daar een reden voor? Daar krijg ik precies hetzelfde probleem. Alleen daar staat handmatig beheren wel aan :s

Shorty007 11-04-09 23:19

hoi hoi, ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Synchroniseer bepaalde mappen met zowel me iphone en me ipod. p me ipod staan de nummers in het grijs en kan ik dus niks aanpassen :S heb handmatig beheren aangevinkt, zoals ik al zei, ik maak mappen aan in itunes en bepaalde mappen synchroniseer ik dus....
geen idee hoe ik dit op kan lossen... iemand een idee????

EDIT: ow ben er al uit.
je kan niet mappen synchroniseren en handmatig beheren aanvinken, tis 1 van de 2.
nja heb mappen synchroniseren maar weer aangezet :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.