iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/32411-gesprekken-vallen-weg-itunes-crashed-aansluiten-iphone.html)

Guido85 02-04-09 16:08

Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone
 
Beste Iphoneclub members,

Mijn eerste post nadat ik lange tijd slechts heb "gelurkt".

Helaas zit ik met 2 problemen:-(

Probleem1:
Ik heb mijn Iphone nu zo'n 3 maanden in het bezit en hij bevalt prima...tot 3 weken geleden. Ik ervaar dat er regelmatig 1 op 3 gesprekken binnen 1 tot 5 minuten wegvalt waarna ik de melding krijg "gesprek mislukt"

Ik heb reeds wat rondgesnuffeld en heb gezien dat er een paar mensen hetzelfde probleem ervaren. Helaas heb ik geen concrete oplossing kunnen vinden.

De gegevens over mijn Iphone en provider:

3G 16 GB
Firmware 2.2 [jailbrake] zo heb ik hem gekocht.
Provider: Vodafone met een super sim only

Ik heb nog niet geprobeerd te restoren. Wel heb ik gezien dat dit wel eens te maken kan hebben met een "vuile" simkaart, welke reeds goed is schoongemaakt maar het probleem niet heeft verholpen.

Ik ga proberen een restore uit te voeren en heb terug naar originele staat te herstellen evnt Firmware 2.2.1 (huidig 2.2)

Probleem 2:
helaas komt hier ook nog eens bij kijken dat ik Itunes niet volledig werkende krijg i.c.m. de Iphone.

Het probleem dat zich voordoet is: zodra ik de iphone aansluit op de PC via de standaard USB connector "freezed" Itunes (versie 8.1). Ik kan de iphone aansluiten op de pc (Itunes niet gestart) gewoon foto's kopieren. De PC (windows XP sp3) herkent dus gewoon. zodra ik Itunes start crashed deze onmiddelijk. Kortom ze werken niet samen.

Wat ik inmiddels heb geprobeerd:

  • - Andere USB poort
  • - Nieuwe Install Itunes
  • - Apple mobile device service opnieuw gestart in services.msc

Wat ik nog niet heb geprobeerd maar wel ga doen:

  • - USB drivers windows xp updaten
  • - Terug naar een oude versie van Itunes
  • - Itunes op mijn andere PC proberen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, tips of advies hebben!:)

ik ga jullie in ieder geval op de hoogte houden van deze 2 "irritante" problemen.

Bij voorbaat dank en groeten

Guido

bako 03-04-09 20:28

voor probleem 1:
Heb je yellowsn0w: installeer het opnieuw of update het,
Heb je een x-sim : kijk of die nog goed is (niet stuk/ doorgebrand)

Probeer ook even een totaal andere sim of probeer deze sim in een andere (simlock vrije) telefoon.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.