iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: itunes voor Windows XP x64, een workaround? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/32677-itunes-voor-windows-xp-x64-workaround.html)

Flapster_NL 09-04-09 01:40

itunes voor Windows XP x64, een workaround?
 
Hallo allemaal,

Ik heb niet erg lang geleden mijn OS geupdated en geupgraded van windows xp x32 naar x64. Blijkt achteraf niet echt handig aangezien (zoals velen van jullie wel weten) ondersteund Apple de 64 bit versie van XP niet om een onverklaarbare reden.

Anyway, ik heb het internet afgezocht naar een oplossing en ik moet helaas concluderen dat klooien in de registry e.d. niet werkt.

Ik vroeg me dan ook af of jullie misschien een werkende workaround voor dit probleem kenden? Of misschien zelfs een complete iTunes vervanger (die samen kan werken met een 2G iPhone).

Cheers

iScorpio 09-04-09 08:10

Raar, want ik werk met Vista 64bit en kan gewoon van de apple site (apple.com) een 64bit versie van iTunes downloaden. De site 'herkent' met welke OS je werkt en biedt automatisch (bij mij) de juiste versie van iTunes aan. Geen problemen hier onder Vista 64bit ;)

Bomans 09-04-09 09:57

Hij heeft het dan ook over XP 64-Bit, niet Vista. ;)

iScorpio 09-04-09 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 276013)
Hij heeft het dan ook over XP 64-Bit, niet Vista. ;)

Gelukkig kan ik ook lezen ;). Daarom noemde ik ook bewust dat ik Vista gebruik en dat het daar wel goed gaat :cool:

Flapster_NL 13-04-09 11:34

Haha, maar dat is nu juist het probleem, hij ondersteund eigenlijk alle OS wel behalve de 64 bit versie van XP en het is echt een raadsel waarom niet..

iScorpio 13-04-09 11:38

Misschien dat je hier iets aan hebt. Was simpel te vinden met google ;)

z-nyx 13-04-09 11:45

Mss een engelstalig itunes gebruiken, XP 64bit is namenlijk niet in het NL versie .

Op apple.com staat namenlijk wel degelijk een I TUNES 64bit versie en vista 64bit versie )

Flapster_NL 14-04-09 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 277139)
Misschien dat je hier iets aan hebt. Was simpel te vinden met google ;)

Juist, ja die workaround had ik dus al geprobeerd en werkt (althans voor mij) niet, kan hem wel installeren maar iTunes prompt gelijk met een foutmelding na starten en sluit zich daarna weer af.

@apple.com - Ze zeggen op de pagina wel itunes for 64 bit windows, maar bij sysrequirements staat windows vista :)

Nou goed, het is wel weer een tijd sinds ik de gepostede workaround geprobeerd heb, ik zal het morgen nog wel eens proberen, ik laat wel van me horen!

DIGit123 15-04-09 22:55

Hallo, ik heb dit probleem ook. Ik heb gewoon van de website gedownload. Maar mijn DEP sluit het af ofzo, ik kan hem ook niet toevoegen in DEP instelling om toch iTunes te starten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.