//

google synchroniseren iphone

google synchroniseren iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Hoe zit het nu met die verhalen over google synchroniseren op de iphone ? Vroeger had ik mail2web.com wat helaas nu betalend is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-09, 17:18
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard google synchroniseren iphone

Hallo iedereen,

Hoe zit het nu met die verhalen over google synchroniseren op de iphone ?
Vroeger had ik mail2web.com wat helaas nu betalend is geworden
Dus daarom dacht ik aan google,maar ik lees op het internet dat het je batterij leegzuigt door een bug of waarom weet ik niet zo direct.

Wat is ervan waar of niet ?
Alternatieven voor Google ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-09, 17:47
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

niemand die hierover iets meer kan zeggen
  #3  
Oud 06-05-09, 03:13
Toadje Toadje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar Toadje
Standaard

Ja ik heb het gedaan, werkt prima. Alleen je kan je contacten niet ordenen van gmail, waardoor ik nu 1200 contacten in me telefoonlijst heb dat totaal niet noodzakelijk is. Je kan geen groepen selecteren om te synchroniseren...
  #4  
Oud 21-05-09, 00:53
m.versluis m.versluis is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Waddinxveen
Berichten: 5
Standaard

Ik sync ook met Google. Zowel Agenda, contacten alsook uiteraard mail. Je zet je mail gewoon op een 1/2 uur ofzo. Batterij gaat dan "gewoon" 1 dag mee.
  #5  
Oud 21-06-09, 23:37
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.versluis Bekijk bericht
Ik sync ook met Google. Zowel Agenda, contacten alsook uiteraard mail. Je zet je mail gewoon op een 1/2 uur ofzo. Batterij gaat dan "gewoon" 1 dag mee.
Mijn vraag is: HOE doe je dat? Ik word niet wijs uit de wirwar aan topics over dit onderwerp...
  #6  
Oud 22-06-09, 11:54
EEQS EEQS is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeWillem Bekijk bericht
Mijn vraag is: HOE doe je dat? Ik word niet wijs uit de wirwar aan topics over dit onderwerp...
Zouden jullie misschien de stappen willen aangeven die je moet doorlopen om e.e.a. juist in te stellen?

Bedankt!
  #7  
Oud 22-06-09, 17:19
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Standaard

lees op de google site zelf ...
  #8  
Oud 22-06-09, 19:17
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Instructies van Google zelf (vanochtend in 10 minuten alles probleemloos ingesteld: syncen met Gmail Calendar én Gmail Contacts. Voor de mail van Gmail zelf voeg je gewoon een nieuwe mailaccount toe op je iPhone en kies dan voor Google Mail.

LET OP: je moet je agenda instellingen op Engels zetten, anders werkt het niet!

Google Mobile | Sync for your iPhone

Als je meerdere agenda's wil syncen en je ziet er na het opvolgen van de instructies maar één, ga dan op je iPhone naar m.google.com/sync

Daar kun je de agenda's aanvinken die je gesynchroniseerd wil hebben.

Laatst gewijzigd door OmeWillem; 22-06-09 om 19:20.
  #9  
Oud 22-06-09, 20:36
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ome Willem staan bij jou de contacten ook offline op je iPhone. Dwz als je in flightmode gaat heb je dan nog steeds toegang tot je contacten. Ik heb het nl exact zoals jou gedaan en had mijn contacten alleen nog maar online.
  #10  
Oud 23-06-09, 08:39
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
Ome Willem staan bij jou de contacten ook offline op je iPhone. Dwz als je in flightmode gaat heb je dan nog steeds toegang tot je contacten. Ik heb het nl exact zoals jou gedaan en had mijn contacten alleen nog maar online.
Ik heb 't net uitgeprobeerd: mijn contacten staan er ook gewoon als ik overschakel naar flightmode. Kan ook niet verklaren waarom dat bij jou niet zo is.

Misschien heeft iemand anders een suggestie?
  #11  
Oud 23-06-09, 13:23
Me2995 Me2995 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeWillem Bekijk bericht
Ik heb 't net uitgeprobeerd: mijn contacten staan er ook gewoon als ik overschakel naar flightmode. Kan ook niet verklaren waarom dat bij jou niet zo is.

Misschien heeft iemand anders een suggestie?
Ben je zeker dat je in de juiste directory kijkt in je contactlijst? Na de sync heb je twee groepen. All contacts is degene die mij mij ook in offline mode toegankelijk is.

Iets anders, bij mij blijkt de Agenda niet synchroniseren. Ik las hier ergens van de agenda op Engels te zetten, maar hoe doe je dat. Mijne hele toestel staat zowiezo al op engels.
  #12  
Oud 23-06-09, 17:49
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me2995 Bekijk bericht
Ben je zeker dat je in de juiste directory kijkt in je contactlijst? Na de sync heb je twee groepen. All contacts is degene die mij mij ook in offline mode toegankelijk is.

Iets anders, bij mij blijkt de Agenda niet synchroniseren. Ik las hier ergens van de agenda op Engels te zetten, maar hoe doe je dat. Mijne hele toestel staat zowiezo al op engels.
Als je op je pc met je browser naar Gmail gaat, kun je naar Google Agenda gaan. Daar ga je naar 'Instellingen'. Kijk daar even of je taal op Engels is ingesteld (dat moet dus). Vervolgens ga je op je iPhone naar m.google.com/sync
Log in met je Gmail account en vink daar de agenda's aan die je gesynct wil hebben.

Vergeet overigens niet om in je iPhone agenda app 'alle agenda's' weer te geven! Daar ging ik de mist in namelijk. Ik kon alleen mijn hoofdagenda zien, maar ik moest linksboven in beeld even terug en dan alle agenda's selecteren.

Laatst gewijzigd door OmeWillem; 23-06-09 om 17:52.
  #13  
Oud 23-06-09, 18:21
Me2995 Me2995 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeWillem Bekijk bericht
Als je op je pc met je browser naar Gmail gaat, kun je naar Google Agenda gaan. Daar ga je naar 'Instellingen'. Kijk daar even of je taal op Engels is ingesteld (dat moet dus). Vervolgens ga je op je iPhone naar m.google.com/sync
Log in met je Gmail account en vink daar de agenda's aan die je gesynct wil hebben.

Vergeet overigens niet om in je iPhone agenda app 'alle agenda's' weer te geven! Daar ging ik de mist in namelijk. Ik kon alleen mijn hoofdagenda zien, maar ik moest linksboven in beeld even terug en dan alle agenda's selecteren.
Als ik naar m.google.com/sync surf op de iphone, zegt hij sorry wordt op dit apparaat niet ondersteunt, of zoiets.

Ik vind linksboven in mijn kalender app ook niets om te switchen tussen kalenders, volgens mij heb ik er maar 1.

Zal anders heel de procedure nog eens doorlopen.
  #14  
Oud 23-06-09, 19:37
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me2995 Bekijk bericht
Ben je zeker dat je in de juiste directory kijkt in je contactlijst? Na de sync heb je twee groepen. All contacts is degene die mij mij ook in offline mode toegankelijk is.
Yep in beide groepen geen contacten. Alleen als ik in de groep van exchange kom kan ik wel een zoekterm opgeven waarop er contacten verschijnen die aan de criteria voldoen. All contacts is en blijft leeg.
Reageren

Labels
gmail, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google Calendar synchroniseren Royofzo iPhone algemeen 11 05-04-11 13:49
Synchroniseren vanuit Google omejoop38 iTunes 1 26-02-11 14:21
Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom Flugeltje89 iTunes 0 15-01-10 16:00
Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account Sleepy iTunes 29 10-12-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.