iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes acountnaam (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/34367-itunes-acountnaam.html)

alex1970 19-05-09 12:17

iTunes acountnaam
 
hee,
nieuw hier en weet niet of deze topic al bestaat, ik was er ff klaar mee met zoeken:mad: dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

ik heb mn telefoon uitgeleend en diegene\ heeft wat aps op mn telefoon gezet... inmiddels is mn nieuwe abonnement geactiveerd en heb ik een apple id aangemaakt en wil wat iTunes kopen maar deze accountnaam van deze jongen blijft in mn iPhone staan. Wat ik ook doe, naar Apple.com gegaan, naar Store, mijn account wijzigen etc. allemaal al geprobeerd. Telefoon aan en uit. Nieuw synchroniseren

Hoe krijg ik mn eigen Apple ID in mn iPhone?

thnx alottie!!:)

Shorty007 19-05-09 12:21

Ow ik dacht als in itunes je account goed staat, dat die dan met synchroniiseren wel je eigen account meeneemt in je iphone hoor....

alex1970 19-05-09 12:36

nee helaas als ik iTunes open dan blijft die andere accountnaam erin staan en kan ik dus niks downloaden...:(

alex1970 20-05-09 11:59

found it, done it, it works! ;)
-klik op Instellingen op iPhone
-klik op Algemeen,
-klik op Stel opnieuw in,
-klik op Herstel alle instellingen (worden geen gegevens of media vewijderd)

Daarna kan je je nieuwe accountnaam invullen met password:D

Shorty007 20-05-09 15:11

ah nou gelukkig :D

DikkeWim 30-07-09 15:20

Ik heb een vergelijkbaar probleem:

- ben veranderd van provider en wil mijn iPhone blijven synchroniseren met iTunes
- helaas blijken alle apps gekoppeld te zijn aan mijn vorige accountnaam (planet)
- omdat ik geen planet account meer heb kan ik geen apps updaten

Wie heeft een oplossing?

WDS001 30-07-09 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim (Bericht 331379)
Ik heb een vergelijkbaar probleem:

- ben veranderd van provider en wil mijn iPhone blijven synchroniseren met iTunes
- helaas blijken alle apps gekoppeld te zijn aan mijn vorige accountnaam (planet)
- omdat ik geen planet account meer heb kan ik geen apps updaten

Wie heeft een oplossing?

Heb je dat oude account (van planet) al verwijderd?
Anders kon je misschien van daaruit je emailadres wijzigen..?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.