//

iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet

iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een iPhone, geen probeel met iTunes, alles doet het. Nu heb ik een iPod Nano 8gb voor mijn dochtertje gekocht. Gisteren aangesloten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-09, 10:24
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet

Ik heb zelf een iPhone, geen probeel met iTunes, alles doet het. Nu heb ik een iPod Nano 8gb voor mijn dochtertje gekocht. Gisteren aangesloten op mijn laptop, iTunes start niet op. WindowsXP vroeg wel om instalatie nieuwe software van USB app., heb ik niet gedaan.
Geen probleem dacht, gewoon mijn iPhone afmelden in iTunes en nieuwe account aangemaakt in iTunes.

Vervolgens weer iPod aangesloten, iTunes start niet op, ook niet bij aanmelden nieuwe account, wachtwoord, machtiging etc. Andere USB poort geprobeerd, ook niets. Mijn iPod er af gehaald en iPhone aangesloten, maar wat scherts mijn verbazing, iTunes ziet mijn iPhone nu ook niet meer, ook niet na afmelden, aanmelden, machtigen, andere USB poort.

iPhone en iPod staan ook niet in mijn windows verkenner.

Bij aanlsuiten iPhone en iPod komt nu ook niet meer de melding dat Windows nieuw USB app. heeft gevonden.

Krijg ook de indruk dat hij de stroom niet oplaadt (scherm na aansluiten van beide blijft nl, zwart).

iTunes zelf kan ik wel handmatig opstarten en alles staat er ook gewoon in (muziek en apps). iPod doet echt helemaal niets en nu dus ook mijn iPhone niet meer.

iPhone aansluiten op desktop op mijn werk levert geen problemen op.

Heb veel topics doorgenomen en dus ook al wat geprobeerd, zelfs het 5 stappen plan van Apple voor de iPod, tot mijn grote teleurstelling heeft nog niets geholpen.

Ik hoop dat 1 van jullie mij misschien wat verder kan helpen.
Rene
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-09, 10:57
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Verwijder iTunes en Mobile Device. Daarna iTunes opnieuw installeren.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 28-05-09, 11:10
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Beste Destiny, bedankt voro de snelle reactie, ik zit nu op mijn werk dus vanavond ga ik dat direct proberen. Misschien stomme vraag maar iTunes verwijderen is daar een uninstal voor? Of gewoon iTunes via instellingen - configuratiescherm - software verwijderen.

En mobile device moet dan ergens in mijn verkenner staan???

vast bedankt
  #4  
Oud 28-05-09, 11:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Staan allebei onder software verwijderen.
  #5  
Oud 28-05-09, 11:20
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Oke, bedankt, ik hou je op de hoogte
  #6  
Oud 28-05-09, 12:46
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Inderdaad even doet wat Destiny zegt. Het moet wel werken, gebruik zelf ook een iPhone, iPod shuffle en iPod touch op 1 iTunes.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 28-05-09, 13:02
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Oke, dank je wel. Dus Itunes en mobile device verwijderen, dan nieuwste versie iTunes downloaden, dan iPhone via usb op laptop aansluiten en dan zou dus iTunes mijn iPhone (en dus daarna mijn iPod) moeten herkennen. Moet ik dan nog nieuwe accounts aanmaken of kan ik gewoon met de huidige accounts aanmelden?

Vast bedankt, laat vanavond alles even weten.
  #8  
Oud 28-05-09, 18:44
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Oke, ik hen iTunes verwijderd en opnieuw gedownload. Maar wederom helemaal niets, iTunes geen probleem, mijn muziek staat er ok gewoon in maar als ik de iPod/iPhone aansluit gebeurd er helemaal niets.

Nog suggesties om mij verder te helpen???
  #9  
Oud 28-05-09, 22:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kijk eens via Configuratiescherm/Apparaatbeheer of daar vreemde zaken staan. Mogelijk kun je daar iets oplossen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #10  
Oud 28-05-09, 23:03
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aniger Bekijk bericht
Oke, ik hen iTunes verwijderd en opnieuw gedownload. Maar wederom helemaal niets, iTunes geen probleem, mijn muziek staat er ok gewoon in maar als ik de iPod/iPhone aansluit gebeurd er helemaal niets.

Nog suggesties om mij verder te helpen???
Moet ook gewoon werken met 1 account. Werkt bij mij ook.
  #11  
Oud 29-05-09, 10:54
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Oke, heb bij app. gekeken, als ik de iphone/ipod aansluit zie ik heel even een melding met geel uitroepteken van usb app. wat niet wordt herkent.

Zit nu op mijn werk, iphone aangesloten en ik zie in app. beheer gewoon de "apple mobile device usb driver" staan. In "deze compuer" zie ik ook gewoon "apple iphone staan".

Ik ben al even wat andere topics afgelopen met mobile device problemen. Klaarblijkelijk is dus mijn driver niet meer te vinden. Ik heb daar niet teveel verstand van. Dus nu moet ik weer wachten tot ik thuis ben en eens kijken waarom op mijn laptop de driver er niet is en dan maar weer verder freubelen. Ik hoop dat ik het snel klaar heb voordat mijn dochtertje jarig wordt, is toch wel leuk als ze in ieder geval muziek kan luisteren.
  #12  
Oud 02-06-09, 16:56
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik geef het bijna op. Heb itunes/iphone/applemob.device supp/apple quicktime/apple software update/bonjour en alles in de verkenner wat ik maar kon vinden metapple, itune, iphone ipod.

Alles via software/verkenner verwijderd.computer op nieuw laten starten, itunes weer gedownload en geinstaleerd, helemaal niets. iTunes herkent mijn iphone en ipod nog steeds niet.
De DFU gedaan met iunes aan, maar itunes herkent ook de iphone niet in dfu mode.

En op het werk (desktop) doet hij het heel normaal, usb port is geen probleem. Nu durf ik het werk de ipod van dochterje eigenlijk ook niet meer aan te sluiten.

Is er iemand die de magische woorden heeft want ik weet het echt net meer.

Bedankt
  #13  
Oud 02-06-09, 17:02
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Je hebt niet netjes een uninstall gedaan van iTunes maar gewoon in de verkenner de mappen verwijderd? Dan blijft er nog genoeg achter, alleen al in de registry.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #14  
Oud 02-06-09, 20:19
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Nee, volgens mij niet een uninstall, wel itunes in instellingen->configuratiescherm->software verwijderd. Maar als ik in verkenner op itunes zoek kom ik volgens mij geen uninstall tegen. Zal dat dan uiteindelijk de oplssing zijn, ik ga kijken of ik uninstall kan vinden in de verkenner, ik laat je het weten want ik ben bijna radeloos, te meer omdat ik graag muziek op de ipod van mijn dochertje wil zetten,

vast bedankt,
  #15  
Oud 02-06-09, 21:50
Maartenombe's schermafbeelding
Maartenombe Maartenombe is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: @myiPhone
Berichten: 32
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem! Ik deed mijn iphone aan een usb poort aan de voorkant van mn pc, en het lijkt wel alsof hij kortsluiting heeft gemaakt ofzo :S opladen via een externe oplader in het lichtnet wel!
  #16  
Oud 03-06-09, 11:39
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Scorpiosoft, kan jij mij vertellen waar ik de uninstall van iTunes kan vinden, ik kan hem nergens vinden, niet in de folder van iTunes of in welke folder dan ook, heb zelfs met de verkenner al mijn installs opgezocht maar geen uninstall van iTunes tegengekomen.
Ik hoor echt graag van je zodat ik deze optie ook kan proberen,
vast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: limera1n werkt niet bij mij theultimatem Jailbreak 1 09-01-11 22:39
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden yns_75 iTunes 5 10-08-10 15:04
iBluetooth werkt bij mij niet.. xHarm Archief 7 13-10-09 20:12
WinRemoteLite; werkt dat ? bij mij niet.. djarend iPhone Apps 0 14-10-08 11:56
mobistar werkt niet bij mij op turbosim piedp Archief 2 02-01-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.