//

omzeilen itunes herinstallatiemelding

omzeilen itunes herinstallatiemelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een fout tijdens een eerdere synchronisatie-poging kan itunes mijn iphone nu alleen nog maar synchroniseren door herinstallatie, ofwel door systeemherstel ofwel door de laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-09, 16:30
le Cram le Cram is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Exclamation omzeilen itunes herinstallatiemelding

Door een fout tijdens een eerdere synchronisatie-poging kan itunes mijn iphone nu alleen nog maar synchroniseren door herinstallatie, ofwel door systeemherstel ofwel door de laatste reservecopy. Echter, de Iphone zelf werkt nog steeds prima, en inmiddels zijn er sinds de laatste gelukte sync enkele gegevens nieuw bijgekomen (zoals belangrijke fotos) die ik dus kwijt zal raken als ik opnieuw zou herinstalleren. Tevens kost het mij weer erg lang om de apps in de gewenste volgorde te krijgen.

Is het mogelijk om deze melding van itunes te negeren en toch te synchronisren zonder alles opnieuw te moeten installeren? De Iphone werkt immers prima.
Of is er een andere mogelijkheid om foto's over te zetten zonder dat itunes geactiveerd wordt.

bijvoorbaatdank
(3G, XP, itunes 8.2, firmware 2.2.1)

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-09, 16:34
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Via iTunes > Preferences > Devices kun je 'reset sync history' doen of 'disable automatic syncing'. Wellicht dat dat helpt?
  #3  
Oud 02-06-09, 17:23
le Cram le Cram is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw;[URL="javascript:void(0)"
291316[/URL]]Via iTunes > Preferences > Devices kun je 'reset sync history' doen of 'disable automatic syncing'. Wellicht dat dat helpt?

dank voor reactie;
na 'disable automatic syncing' kreeg ik het bericht ' onbekende reactie apparaat' met enkele aan en uit notificaties achter elkaar...ik vrees dat er toch wat (communicatie)software beschadigd is op Iphone en ik aan herinstallatie niet ontkom.
Dan nog de vraag; Is er een manier om de foto's nog te redden zonder connectie met kabel?
(met app 'mailphotos' bedenk ik net..)


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }
  #4  
Oud 02-06-09, 17:28
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je kan even een andere PC proberen, mocht je daar geen problemen hebben dan is het aan te raden iTunes even volledig te herinstalleren want dan zal daar ergens een probleem zitten.

Je kan de foto's wellicht even vanaf je iPhone doormailen?
Reageren

Labels
foto's synchroniseren, herinstalleren, itunes omzeilen, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beveiliging Wi-Fi omzeilen lennardude Archief 1 26-04-10 16:34
Mobiele lay-out omzeilen ThomasdB iPhone Apps 8 25-03-10 21:47
Irri foutmelding omzeilen creditcard bij itunes. jantje123 iPhone Apps 4 05-04-09 21:58
Update van iTunes naar 1.1.3 omzeilen/beveiligen vriesfde iTunes 15 22-01-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.