Foto's naar Windows discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort bezit ik een iPhone. Ik ben zeer tevreden, maar zou graag de foto's van mijn "filmrol" naar mijn Windows-PC exporteren, zodat ik er, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's naar Windows
Sinds kort bezit ik een iPhone. Ik ben zeer tevreden, maar zou graag de foto's van mijn "filmrol" naar mijn Windows-PC exporteren, zodat ik er, samen met de foto's van mijn normale camera, een album van kan maken.
Als ik mijn iPhone synchroniseer zegt ie dat de foto's gesynchroniseerd worden. Maar speurwerk op mijn PC levert tot nu toe niets op. Het alternatief, een-voor-een mailen, lijkt mij omslachtig. Is er iemand met goede ervaringen op dit vlak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ehm gewoon via iTunes syncen?
Edit: stadaard is geloof ik My Pictures. |
|
||||
|
||||
Gewoon: mijn computer > iPhone aanklikken > daar staan je foto's/screenshots/... gewoon in een mapje > knippen & plakken hoef ik niet uit te leggen neem ik aan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ps
SharePod lijkt het niet meer te doen, na het installeren van OS 3.0. |
|
||||
|
||||
Ligt niet aan firmware 3.0, maar aan iTunes 8.2
Zoals aangegeven kun je de foto's gewoon via de verkenner in Windows kopieren |
|
||||
|
||||
Ik krijg ook zo´n klein schermpje op mijn windhoos machine als ik mijn iPhone aansluit, daarin kan ik aangeven dat hij de foto´s moet kopiëren naar m´n pc of laptop.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb maar twee opties, maar ja, dat bedoel ik.....
|
Labels |
foto synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: foto's van windows naar iphone | stéphanie21 | iTunes | 5 | 10-05-10 14:57 |
Automatische sync foto's via Windows | Flydt | iTunes | 1 | 04-10-09 15:44 |
foto's willen niet sync. windows | sampix | Muziek, foto & video | 2 | 10-09-09 08:52 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|