//

apps telkens terug ondanks verwijderd

apps telkens terug ondanks verwijderd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hij zal misschien al eens gesteld zijn maar ik kan m niet vinden... Na dat ik een verbinding maak met itunes heb ik telkens al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-09, 20:21
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard apps telkens terug ondanks verwijderd

hij zal misschien al eens gesteld zijn maar ik kan m niet vinden...

Na dat ik een verbinding maak met itunes heb ik telkens al mn apps weer terug, ondanks dat ik ze verwijderd heb uit de iapplications map en verwijderd heb uit itunes en de iphone. Heel irritant als ik maar 1 app probeer te downloaden. Wie heeft hier een oplossing voor?

greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 14:19
Norbert Norbert is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 6
Standaard Apps telkens weer terug

Een app wissen op de iPhone en als je later 'm weer gaat syncen dan is die (gewiste) app er weer bij op de iPhone.
Dat gebeurde zo vaak dat ik de volgende oplossing bedacht:
1. Voordat ik opnieuw sync zet ik 'Synchroniseer programma's' uit. Er mag (even) geen enkele app meer blijven.
2. En wat blijkt nu op je Phone: er staan er nog een stuk of wat. Dat zijn prcies die apps die je van de Phone hebt verwijderd en later weer terug waren.
3. Die apps wis ik alsnog vanaf de iPhone.
4. Zet 'Synchroniseer programma's' weer aan en nu loopt alles weer als vanouds.

ps Inmiddels komt het weer regelmatig voor dat een app weer teruggezet wordt. Misschien is dit in 3.0 verbeterd, maar dat moet ik nog onderzoeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FaceTime toggle schiet telkens terug naar 'off' stand Rowinvd iPhone algemeen 5 26-10-10 00:44
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden Bento iTunes 2 04-08-10 16:20
Bij syncen worden telkens alle Apps verwijderd ReinB iTunes 4 10-09-08 11:53
Camera applicatie verwijderd Hoe krijg ik deze terug? iBen Unlock [archief] 2 30-01-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.