iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/35712-itunes-vraagt-steeds-om-machtiging-synchronisatie.html)

tobyzitz 17-06-09 10:04

iTunes 8.2 vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie
 
1 Bijlage(n)
Ik heb met iTunes 8.2 elke keer weer dat ik mijn computer opnieuw moet machtigen. het gebeurt alleen als ik wil syncen met mijn Iphone 3G FW 2.2.1

tijdens het syncen komt er een popup dat mijn pc niet gemachtigd is. dan druk ik op "deze pc machtigen" password invullen etc. en dan zegt hij dat deze pc al gemachtigd is en hij begint met syncen, geen probleem.

alleen het begint erg irritant te worden om steeds te moeten machtigen om vervolgens de mededeling te krijgen dat ik al gemachtigd is.

heeft iemand hiervoor een oplossing???

wieli040 17-06-09 10:25

Hier ben ik nou ook eens benieuwd naar...ik heb dat irritante geval al in een eerdere versie van itunes en heb me rot gezocht naar een oplossing..heren/dames, hebben jullie hier een oplossing voor??

sannie58 17-06-09 10:34

Ja ik heb dat probleem ook , en er komt er een melding dat er bepaalde programma's anders worden verwijderd ....dan weer wachtwoord invullen (dan zegt ie inderdaad dat deze al gemachtigd is, computer 2 van 5 oid) en dan gaat ie zijn gang. Het lijkt ook wel of ie steeds langer over dat synchroniseren doet...ik hoor ook graag de oplossing

owen 17-06-09 10:50

Je kunt automatisch synchroniseren uitzetten.

Ik heb die melding, ook dat itunes problemen heeft met bepaalde apps.
Als je die wegklikt kun je alsnog handmatig syncen en dan werkt het wel.

wieli040 17-06-09 11:01

of ik het nou automatisch of handmatig synchroniseer, ik krijg de melding steeds weer. Heb inderdaad ook de melding dat computer 2 van 5 geautoriseerd is.

Die apps die problemen geven moet je even verwijderen en vanuit het mapje met de apps weer toevoegen, autoriseren en dan zijn de problemen daar mee weg :-)

sannie58 17-06-09 11:27

Het maakt bij mij ook niet uit of ik handmatig of auto sync. Het lijkt alleen net of in dat pop up scherm waar je je wachtwoord moet invullen of ze daar het vinkje van "wachtwoord onthouden" vergeten zijn. dit zit namelijk altijd bij zo'n inlogschermpje

En het is allemaal wel overkomelijk allleen toch irritant

tobyzitz 17-06-09 12:37

het maakt voor mij ook niet uit of ik handmatig of automatisch sync. hij blijft het weer geven. het rare is als je na de machtiging nog een keer wil syncen dat alles het wel gewoon normaal doet.

sluit je itunes af en wil je opnieuw syncen dan geeft ie weer een machtigings waarschuwing! :confused:

apotheosis 17-06-09 12:54

Bij mijn laptop en andere computers heb ik dat nooit voor,bij mijnen nieuwe computer bij bijna alles vraagt'em machtiging en dan moet ik gewoon doorgaan klikken en dan kan ik verder.

LukaV 17-06-09 23:51

hier hetzelfde probleem. wanneer ik naar muziek via laptop wil luisteren die ik via iTunes heb aangekocht moet ik ook machtigen. dus wanneer er op dat moment geen internet is, kan ik zelfs mijn aangekochte muziek niet beluisteren omdat ik niet kan machtigen!?

jrepko 18-06-09 14:23

Hallo, ik heb het probleem ook gehad. Sinds 8.2 iT en 3.0 iP heb ik er geen problemen mee. Ik kon gewoon via >Store>machtiging computer intrekken, mijn pc afmelden. Via >store>computer machtigen, kon ik hem weer aanmelden, en kreeg de melding dat ik 1 van 5 pc gemachtigd heb.

onkruidje 18-06-09 15:00

Ik heb dit probleem ook :-( raar - weet iemand hier een antwoord op?

Groetjes

Twan90 18-06-09 21:08

Je kan alleen niet werken met firmware 3.0 en een oudere versie van itunes -.-'
Ik heb ook problemen met itunes 8.2

sannie58 18-06-09 22:39

Nou 3.0 staat er inmiddels op en dacht na wat nieuwe apps en wat wijzingen in outlook m'n iphone weer ff te synchroniseren,...wederom krijg ik de melding weer dat ik moet machtigen....had gehoopt dat het op de 1 of andere manier over zou zijn.... to bad !!

wieli040 19-06-09 07:07

Bij mij vraagt hij het op de een of andere manier niet meer! Heb de iPhone wel helemaal schoongemaakt en hersteld met 3.0 er op

tobyzitz 19-06-09 07:38

Nu met nieuwe firmware is er bij ook nog niks veranderd. Nog steeds hetzelfe probleem

Timmeh_ 19-06-09 08:26

// Diverse topics samengevoegd, tevens topic-titel aangepast.

alvani 21-06-09 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wieli040 (Bericht 301214)
Bij mij vraagt hij het op de een of andere manier niet meer! Heb de iPhone wel helemaal schoongemaakt en hersteld met 3.0 er op

Dat heb ik ook gedaan en ik krijg de melding gelukkig ook niet meer.

RobinDeleener 21-06-09 17:17

ik heb nu net hetzelfde probleem.. hij kan niet één app syncen..
heb itunes 8.2 en FW 3.0..

wat kan ik doen? die machtigingen werken niet bij mij..

edit: muziek werkt wel, apps niet

jeff123 23-09-09 17:37

check deze site ff Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
onderaan staat iets over Verwijder de map SC Info hier staat een handleiding in over hoe het moet per besturings systeem.
dit heeft voor mij het probleem opgelost


groeten

Misshasson 11-10-09 14:29

Voor mij heeft het gewerkt om alle machtigingen in te trekken en Itunes af installeren. Vervolgens heb ik het alleen op 1 komputer geinstalleerd. Ik was bang om alles kwijtteraken maar alles stond er gewoon nejtes nog op...enne....geen machtigings pop up meer :) Beetje omstandig oplossing maar het heeft wel gewerkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.