iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/35712-itunes-vraagt-steeds-om-machtiging-synchronisatie.html)

iphoneremon 10-11-08 13:40

iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie
 
goedendag,

telkens als ik iphone aansluit op de comp. om te sinc-en met itunes vraagt itunes steeds om deze computer te machtigen. ik tik dan mijn ww in en dan krijg ik een popupje die zegt: deze computer is reeds gemachtigd. u heeft 1 (inclusief deze) geautoriseerd van de 5 beschikbare computers.
ik moet dan oke duwen. dan krijg ik weer het popupje die zegt dat ik deze computer moet machtigen. enz enz enz.

i tunes heb ik nog niet opnieuw op mijn comutergezet want dan zijn mijn app die ik gekocht heb ook weg.

wie kan mij aub helpen???????

iphonemark 10-11-08 16:38

Ik zou wel even een herstel doen.

Citaat:

i tunes heb ik nog niet opnieuw op mijn comutergezet want dan zijn mijn app die ik gekocht heb ook weg
Klopt, je zou ze dan opnieuw moeten downloaden maar itunes heeft onthouden dat je ze gekocht hebt, je hoeft niet opnieuw te betalen...

ninobeukeveld 10-11-08 16:55

@ iphonemark,
maar dan moet je het wel met hetzelfde account doen.

iphoneremon 10-11-08 17:53

hier ben ik weer. inderdaad de programma's staan er nog op. helaas is het probleem nog steeds daar. ik moet steeds de machteging aangeven en hij zegt weer dat deze computer al gemachtigd is. als ik niet ga machtigen dan gooit hij 4 programma's als nu.nl, easy mail, ocarina en file info er van af.

ik word gekkkkk

wie weet zijn er nog meer ideen hierover
alvast bedankt

martijn332 13-01-09 22:38

ik heb precies hetzelfde probleem egt schijtirritant!

Bordyl 29-03-09 17:57

Ik heb nu ook het probleem, wanneer ik mijn iTunes-Bibliotheek overzette naar een ander PC d.m.v. DVD. Misschien moet ik inderdaad iTunes eerst eens verwijderen...

Runaque 29-03-09 18:20

Dat probleem heb ik ook als ik applicaties uit de Mexicaanse App Store wil syncroniseren, moet je eens onder "store" de pc zijn machtiging intrekken en daarna opnieuw geven, doe het dan maar voor beide accounts en zie dan eens wat hij zegt.

Bordyl 29-03-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 272358)
Dat probleem heb ik ook als ik applicaties uit de Mexicaanse App Store wil syncroniseren, moet je eens onder "store" de pc zijn machtiging intrekken en daarna opnieuw geven, doe het dan maar voor beide accounts en zie dan eens wat hij zegt.

Heb ik al verschillende keren gedaan :p
Maar jammer genoeg zonder resultaat. iTunes even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu eens kijken of het wat geholpen heeft...

Wish me good luck!!! :rolleyes:

EDIT

Heeft geen sneit geholpen ... :(

"R" 29-03-09 18:32

Als je aanlogt onder jouw account in iTunes, kan je alle machtigingen in één keer resetten als ik me goed herinner

Bordyl 29-03-09 19:11

Nogmaals wat geprobeerd de machtigingen in te trekken en uiteindelijk heeft iTunes gezwicht... Oef :)

wil 18-05-09 09:24

Ik moet ook iedere keer weer machtiging intrekken en weer opnieuw machtigen voor het synchroniseren. Alle machtigingen gelijk intrekken kan alleen maar als er 5 computers zijn gemachtigd. Dus die oplossing werkt niet voor mij. Itunes opnieuw installeren helpt ook niet. Heeft dan niemand een idee waar het probleem zit?

jrepko 30-05-09 09:21

Hallo Allen,

Ik heb het zelfde probleem nadat mijn iPhone is vervangen, voordat deze is vervangen heb ik dit nog niet gehad, en 5 PC's gemachtigt kan ik mij ook niet herinneren, ik kan er toch maar 1 tegelijk bedienen....

tony3005 31-05-09 03:00

Heb t zelfde probleem. alles werkt maar kan geen apps synchroniseren.
Machtiging intrekken/aanvragen werkt niet.

tony



Unlocked iPhone 3G

bigbud68 03-06-09 13:00

Ik had het versie iTunes 8.1 hetzelfde probleem. Vond toen dit artikel op supportsite van Apple en dat werkte!: iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases

Wellicht ook voor versie 8.2? ( kijk onderaan artikel wel ff welk OS je hebt)

suk6 ( waag me nog even niet aan 8.2...)

pascalbrouwers 03-06-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bigbud68 (Bericht 291529)
Ik had het versie iTunes 8.1 hetzelfde probleem. Vond toen dit artikel op supportsite van Apple en dat werkte!: iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases

Wellicht ook voor versie 8.2? ( kijk onderaan artikel wel ff welk OS je hebt)

suk6 ( waag me nog even niet aan 8.2...)

THX werkt ook met 8.2

probleem opgelost

Mathues 10-06-09 11:30

Itunes account moeilijkheden
 
Hoi

Ik heb sinds gisteren een 2dehands Iphone 3G maar kan geen applicaties e.d. installeren omdat Itunes op de pc beweert geen machtiging te hebben (terwijl deze er wel is).
Volgens mij komt dit omdat de Itunes account van de vorige eigenaar nog op de Iphone staat.

Hoe kan ik deze account wissen of omzetten naar de mijne aub?

alvast bedankt!

passie27 10-06-09 12:29

ja,hetzelfde is ook bij mij het geval:mad:

DeBar0n 10-06-09 23:21

Klik boven in itunes op store.
- Dan Machtiging computer intrekken
- Daarna Computer machtigen

Dan moet het opgelost zijn :-)

passie27 11-06-09 00:28

en als er 5x een machting is afgeven?

jetgadget 15-06-09 16:19

niet doen .. want dat kan maar 1 keer per jaar ..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.