iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Applicaties verdwenen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/35763-applicaties-verdwenen.html)

xynta 17-06-09 20:23

Applicaties verdwenen
 
Sinds mijn update naar iPhone 3.0 zijn er een paar applicaties van mijn telefoon verdwenen, ik denk een stuk of 12. Nu denk ik dat dit komt omdat deze niet compatible zijn met iPhone 3.0, o.a. Beejive IM is helemaal verdwenen.

Chrisl 17-06-09 20:25

Had je ze in de vorige FW in een map van categories staan????

xynta 17-06-09 20:26

Nee gewoon op mijn Springboard en mijn toestel wat niet gejailbraked. Gewoon helemaal officieel met een T-mobile abbo.

iScorpio 17-06-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 297997)
Sinds mijn update naar iPhone 3.0 zijn er een paar applicaties van mijn telefoon verdwenen, ik denk een stuk of 12. Nu denk ik dat dit komt omdat deze niet compatible zijn met iPhone 3.0, o.a. Beejive IM is helemaal verdwenen.

Waren deze wel legaal geïnstalleerd?

xynta 17-06-09 20:27

Ja alle applicaties zijn netjes in de AppStore gekocht.

iScorpio 17-06-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 298015)
Ja alle applicaties zijn netjes in de AppStore gekocht.

Dan kan je ze gewoon opnieuw installeren zonder dat je daarvoor opnieuw betaald.

xynta 17-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 298021)
Dan kan je ze gewoon opnieuw installeren zonder dat je daarvoor opnieuw betaald.

Dat weet ik en ben ik idd aan het doen ;), maar is het niet een beetje vreemd.

relaxi 19-06-09 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 298003)
Had je ze in de vorige FW in een map van categories staan????

Dit probleem heb ik dus wel :S Ik heb al gezocht op het forum maar kan ze snel de oplossing niet vinden. Kan ik straks categories gewoon weer downloaden via Cydia als jailbreak mogelijk is? En werkt alles dan weer?

Want in itunes staan alle aps er nog wel gewoon en op mn phone is evenveel geheugen beschikbaar/bezet.

What 2 do?

Rijksdaalder 20-06-09 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxi (Bericht 301640)
Dit probleem heb ik dus wel :S Ik heb al gezocht op het forum maar kan ze snel de oplossing niet vinden. Kan ik straks categories gewoon weer downloaden via Cydia als jailbreak mogelijk is? En werkt alles dan weer?

Want in itunes staan alle aps er nog wel gewoon en op mn phone is evenveel geheugen beschikbaar/bezet.

What 2 do?

Dit kan je misschien helpen:

"Na een [wiki=1807]Update[/wiki] naar 3.0 kreeg ik de meeste Apps niet meer te zien in het [wiki=1181]Scherm[/wiki] van de telefoon. Wel in iTunes.
En als ik de apps opnieuw wil downloaden, kan dat niet, omdat er staat dat ik de app al heb.
De oplossing hierboven werkt bij mij niet...
Anybody ...?"

na nog even verder zoeken in de forums kwam ik bij een post van EricBremmer die zei:
"Kennelijk waren enkel de icoontjes verdwenen. Opgelost door Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in. Nu is alles er weer (zichtbaar)! "

En dat werkte bij mij. Hulde aan EricBremmer!

Dit werkte ook bij mij!
Succes

relaxi 22-06-09 08:52

Bedankt voor je reactie.

Ik had inmiddels zelf al een andere oplossing gevonden ook bij instellingen.
Instellingen > Beperkingen > beperking aanzetten alles aanvinken en weer uitvinken. Zal ongeveer wel op hetzelfde neer komen :)

Wat ik me alleen afvraag ik had hiervoor wat progs via jailbraik geinstalleerd, staan die progs nog wel op mijn iphone (qua geheugen) waar ik wel van uitga. Is het mogelijk om deze alsnog te verwijderen?

Rijksdaalder 22-06-09 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxi (Bericht 306095)
Bedankt voor je reactie.

Ik had inmiddels zelf al een andere oplossing gevonden ook bij instellingen.
Instellingen > Beperkingen > beperking aanzetten alles aanvinken en weer uitvinken. Zal ongeveer wel op hetzelfde neer komen :)

Wat ik me alleen afvraag ik had hiervoor wat progs via jailbraik geinstalleerd, staan die progs nog wel op mijn iphone (qua geheugen) waar ik wel van uitga. Is het mogelijk om deze alsnog te verwijderen?

Dat weet ik niet. Ik had wel een jaibreak, maar nooit apps via jailbreak toegevoegd. Dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Iemand anders misschien????

dnomruuz 14-07-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rijksdaalder (Bericht 304251)
Dit kan je misschien helpen:

"Na een [wiki=1807]Update[/wiki] naar 3.0 kreeg ik de meeste Apps niet meer te zien in het [wiki=1181]Scherm[/wiki] van de telefoon. Wel in iTunes.
En als ik de apps opnieuw wil downloaden, kan dat niet, omdat er staat dat ik de app al heb.
De oplossing hierboven werkt bij mij niet...
Anybody ...?"

na nog even verder zoeken in de forums kwam ik bij een post van EricBremmer die zei:
"Kennelijk waren enkel de icoontjes verdwenen. Opgelost door Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in. Nu is alles er weer (zichtbaar)! "

En dat werkte bij mij. Hulde aan EricBremmer!

Dit werkte ook bij mij!
Succes


Thanks hier was ik naar opzoek.

iphoneme244 01-08-09 06:40

programma's installeren niet op iphone
 
Beste leden

Na veel googlen en op fora hebben gezocht. Heb ik nog geen oplossing voor het volgende probleem gevonden.

Het gaat hier om een iphone 3g nog zndr jailbreak met softw 3.0 en itunes 8.2.1.

Na een restore is het niet mogelijk mijn programma's te sync met mijn iphone. De icoontjes verschijnen niet in mijn iphone. Maar volgens itunes heeft hij alle programm's weer geinstalleerd. als ik via mijn iphone naar bijv het programma hyves ga staat er ook "geinstalleerd" bijv. bij apps als skype, hyves, nos, ebuddy, etc.

De enige apps die hij wel syc en waarvan een icoon op mijn iphone staat is bijv. imobster, batterystatus, tunewiki...dit zijn allemaal apps die ik pas een maand op mijn iphone heb. alle oudere apps daar komen geen icoons van op mijn iphone.

het volgende heb ik geprobeeerd. alle apps uit mijn itunes verwijderen en dan handmatig via mijn iphone gedownload. dat lukt ook niet....dan blijft die hangen bij installeren... als ik dan een nieuwe apps installeer dan verdwijnd die oude en blijft de laatst gedownloade op installeren... hangen. dit probleem is ook alleen bij de app die ouder zijn dan 1maand.

alle NIEUWE apps die ik nog nooit op mijn iphone heb geinstallerd kan ik wel downloaden en installeren zonder problemen. hiervan is ook gewoon een icoon te zien op mijn iphone.

Ik heb mijn iphone al 2x opnieuw geresort, maar ook dan blijft dit probleem er.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Of iemand nog een tip wat ik nog kan proberen?

Sushi 26-08-09 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rijksdaalder (Bericht 304251)
Dit kan je misschien helpen:

"Na een [wiki=1807]Update[/wiki] naar 3.0 kreeg ik de meeste Apps niet meer te zien in het [wiki=1181]Scherm[/wiki] van de telefoon. Wel in iTunes.
En als ik de apps opnieuw wil downloaden, kan dat niet, omdat er staat dat ik de app al heb.
De oplossing hierboven werkt bij mij niet...
Anybody ...?"

na nog even verder zoeken in de forums kwam ik bij een post van EricBremmer die zei:
"Kennelijk waren enkel de icoontjes verdwenen. Opgelost door Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in. Nu is alles er weer (zichtbaar)! "

En dat werkte bij mij. Hulde aan EricBremmer!

Dit werkte ook bij mij!
Succes

Ik heb exact hetzelfde alleen had ik iNav als thema waardoor ik nu niet eens meer instellingen in kan omdat die niet wordt weergegeven...?

Francis78 05-09-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rijksdaalder (Bericht 304251)
Dit kan je misschien helpen:

"Na een [wiki=1807]Update[/wiki] naar 3.0 kreeg ik de meeste Apps niet meer te zien in het [wiki=1181]Scherm[/wiki] van de telefoon. Wel in iTunes.
En als ik de apps opnieuw wil downloaden, kan dat niet, omdat er staat dat ik de app al heb.
De oplossing hierboven werkt bij mij niet...
Anybody ...?"

na nog even verder zoeken in de forums kwam ik bij een post van EricBremmer die zei:
"Kennelijk waren enkel de icoontjes verdwenen. Opgelost door Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in. Nu is alles er weer (zichtbaar)! "

En dat werkte bij mij. Hulde aan EricBremmer!

Dit werkte ook bij mij!
Succes

Super! Thanks!!!

westtheo 06-09-09 09:21

Programma Syncen niet via Itunes
 
Ik heb dezelfde problemen, alles werkt normaal alleen het syncen van programma's via Itunes werkt niet.

Verschilllende dingen geprobeerd maar niets helpt!

Iemand enig idee voor een oplossing? :confused:

Timmeh_ 06-09-09 09:24

Jullie hebben deze applicaties wel gewoon in de AppStore gedownload?

Michel15 06-09-09 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 347936)
Jullie hebben deze applicaties wel gewoon in de AppStore gedownload?

Z'n telefoon is nog zonder jailbreak, dan kun je toch alleen maar in de iTunes store downloaden ?

Timmeh_ 06-09-09 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 347949)
Z'n telefoon is nog zonder jailbreak, dan kun je toch alleen maar in de iTunes store downloaden ?

In z'n profiel staat anders dat hij een jailbreak heeft.. :rolleyes:
(Vraag was trouwens gericht aan westtheo)

iphoneme244, zet je na het restoren een reservekopie terug?

Francis78 06-09-09 12:58

Bij mij waren tot gister ook een aantal apps niet zichtbaar op mijn Iphone. Toen vond ik hier op het forum een tip die werkte voor mij, misschien ook voor jou? Check deze link: https://forum.iculture.nl/f28/i...verdwenen.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:54.