iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone geblokkeerd op scherm "USB-Itunes"Wat nu ? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/36323-iphone-geblokkeerd-op-scherm-usb-itunes.html)

cort 21-06-09 12:37

Iphone geblokkeerd op scherm "USB-Itunes"Wat nu ?
 
Hallo,

Mijn Iphone is geblokkeerd op het scherm "USB-Itunes" en ik krijg hem er onmogelijk uit.
Itunes(8,2) erkent hem ook niet meer.
Dit is gebeurd na een upgrade van 2,2 naar 3,0.

Ik ben gewoon hopeloos.Wie kan me helpen om hem terug gebruiksklaar te maken?

Thanks

Bomans 21-06-09 12:38

Je iphone in DFU zetten en herstellen.

cort 21-06-09 12:51

Thanks voor je antwoord,maar hoe zet ik hem in DFU ?

exitjen 21-06-09 13:06

* toestel afzetten

* powerknop en homebutton 10 sec inhouden
* powerknop loslaten en hombutton 10 seconden inhouden
* homebutton loslaten

cort 21-06-09 13:13

OK,dat is gebeurd.
Itunes herkent terug mijn Iphone.
Wat doe ik nu ?
Restaureren ?
Met welke firmware?

Alvast bedankt,ik zie wat licht in de tunnel.

ThoMM. 21-06-09 18:05

3.0 opnieuw proberen? Als het niet lukt opnieuw DFU en dan 2.2 lijkt me. Klik wel op restore ipv update, maar volgensmij moet dat ook in DFU.

buckiphone 24-06-09 15:48

jailbraken met redsnow nieuwste versie..
ik had precies hetzelde, nu weer gefixed

bart2jes 24-06-09 23:14

Je had ook iLiberty kunnen gebruiken om het toestel uit herstelmodus te kicken (althans... dit werkte voor 1.x en 2.x dus ik neem aan voor 3.x ook).
Overige functies van iLiberty kun je beter achterwege laten, iLiberty ondersteunt maar tot FW1.1.4 eigenlijk

dikketienes 26-06-09 10:40

Ik heb een soort van het zelfde. In een keer uit het niets verscheen het "USB iTunes" scherm. Meerdere keren geprobeerd te restoren. Dit is 1 keer gelukt maar daarna het zelfde probleem. Nu loopt hij vast tijdens het restoren. Dus er klopt echt geen bout meer van. Heel *****.

Begin echt een hekel aan Apple te krijgen. Maar ja toch verslaaft :o.

Gr Dick

marius34 27-06-09 20:19

Ik heb het ook gehad, alles uitgezet ook de pc.
daarna alles opgestart en het werkte weer

Esra 13-01-10 18:54

Ik heb hier ook last van, alleen ik kan de iphone helemaal niet uitschakelen, als ik de powerknop een tijdje indruk dan krijg ik een zwart scherm. Als ik hem daarna in DFU wil zetten krijg ik weer dat usb itunes scherm

segers909 18-02-10 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esra (Bericht 404699)
Ik heb hier ook last van, alleen ik kan de iphone helemaal niet uitschakelen, als ik de powerknop een tijdje indruk dan krijg ik een zwart scherm. Als ik hem daarna in DFU wil zetten krijg ik weer dat usb itunes scherm

Dan doe je iets verkeerd bij het in DFU zetten. Youtube.

dais 21-02-10 12:02

heb dat ook gehad na een update uit itunes als ik er een t-mobile sim kaart indeed was het probleem verholpen... helaas heb ik zelf kpn dus heb m opnieuw simlock vrij laten maken (ben nog niet zo ver dat ik dat zelf kan) en probleem opgelost...

skoele 10-03-10 13:16

Ik ben ook een van de mensen waarvan mijn USA Iphone 3GS geblokkeerd is na een update. Weet iemand een bedrijf in midden Nederland die mij hierbij zou kunnen helpen. Ik kom er zelf nl niet uit.

Onderstaand wat gegevens van mijn telefoon:
[FONT=Verdana]Firmware 3.1.3.[/FONT]
[FONT=Verdana]Serial: 879332493NP[/FONT]
[FONT=Verdana]Baseband 05.12.01[/FONT]
[FONT=Verdana]Bootloader: 6.4[/FONT]
[FONT=Verdana]Model: MC147[/FONT]

Als iemand mij zou kunnen helpen dan zou dat super zijn.

Sander

Bomans 10-03-10 13:58

@skoele

er is voorlopig niemand die je daarmee kan helpen.

skoele 10-03-10 15:42

@ Bomans,

Hoe bedoel je "er is voorlopig niemand die je daar mee kan helpen". Bedoel je hiermee dat er nog geen oplossing voor dit probleem is? wanneer zou dat er wel zijn? na een nieuwe update??

Toch raar dat je een legale Iphone koopt in een USA winkel ( gesealed) in de doos. Je stop lokaal je Vodafone sim kaart erin en hij doet. Maar zodra je een update uitvoert doet je telefoon het niet meer. Schiet mij maar lek maar ik begrijp het niet. De ellende is dat het een mooi product is en blijft en dat mensen er graag mee bellen.

Thanks voor het meedenken.

Sander

kimvb 10-03-10 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skoele (Bericht 424946)
@ Bomans,

Hoe bedoel je "er is voorlopig niemand die je daar mee kan helpen". Bedoel je hiermee dat er nog geen oplossing voor dit probleem is? wanneer zou dat er wel zijn? na een nieuwe update??

Toch raar dat je een legale Iphone koopt in een USA winkel ( gesealed) in de doos. Je stop lokaal je Vodafone sim kaart erin en hij doet. Maar zodra je een update uitvoert doet je telefoon het niet meer. Schiet mij maar lek maar ik begrijp het niet. De ellende is dat het een mooi product is en blijft en dat mensen er graag mee bellen.

Thanks voor het meedenken.

Sander

hey probleem in dat je een iphone hebt uit de USA en dat die unlocked moet worden en dat kan nog niet op de 3GS die op firmware 3.1.3 zit .
dus zul je moeten wachten op een unlock en een jeilbreak


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.