//

Contacts syncen tussen iPhone en Google

Contacts syncen tussen iPhone en Google discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot vandaag gebruikte ik Nuevasync om mijn agenda en contacten te syncen met Google. Echter vandaag bleken ineens al mijn afspraken en contacten weg te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-06-09, 18:48
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard Contacts syncen tussen iPhone en Google

Tot vandaag gebruikte ik Nuevasync om mijn agenda en contacten te syncen met Google. Echter vandaag bleken ineens al mijn afspraken en contacten weg te zijn uit de iPhone. Online stonden ze nog wel (gelukkig). Ook kreeg ik bij contacten in de iPhone de keuze uit twee adresboeken, 1 van Nuevasync en 1 Contacts. Contacts was leeg en als ik naar Nuevasync ging dan kwam ik een zoekmodus waarin ik direct zoekcirteria op diende te geven. Dat had ik tot voor kort nooit.

Hierop ben ik over gegaan op Mobilesync van Google. Agenda synct prima maar als ik naar contacten ga dan kom ik weer in die zoekmodus. Als ik dan wat opgeef dan vind hij de contacten wel, maar ze staan dus niet offline. Lekker handig voor als je in het buitenland bent met roaming e.d.

Hebben anderen dit ook? Voor wat betreft mijn contacten ga ik dus voorlopig weer terug naar handmatig syncen met iTunes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 22:41
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik heb een dergelijke ervaring.

Ik heb een probleem met het synchroniseren van van Gmail contacts via Nuevasync.

Ik heb vanavond mijn 3GS geinstalleerd en kreeg zonder problemen al mijn afspraken op mijn Iphone via Nuevasync vanaf Gmail agenda.

Wanneer ik hetzelfde probeer met mijn contacts gebeurd er niets. De contacts komen niet op de Iphone.
Wanneer ik een nieuwe contact toevoeg aan mijn iphone word er gesynchroniseerd en komt de nieuwe contact op gmail?

Wat moet ik doen om mijn contacts vanaf Gmail op mijn Iphone te krijgen ?
  #3  
Oud 25-06-09, 14:37
Me2995 Me2995 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Heb je dan een Exchange account aangemaakt op je iPhone, of welke procedure heb je doorlopen?
  #4  
Oud 25-06-09, 22:41
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Nuevasync heeft de laatste dagen inderdaad wat problemen. De agenda is dan plots leeg. Maar het komt goed na een tijdje staatcalles weer terug. Komt omdat iedereen die OS 3.0 installeerde de servers zwaar belaste.

Met Google rechtstreeks syncen heeft een nadeel: slecht 1 agenda word zichtbaar. Je kan dan weer wel deelnemers uitnodigen. Ik hou het bij Nuevasync.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Persoonlijke Oulook 2010 velden syncen met iPhone Contacts hhermans iTunes 1 30-10-10 14:53
Weergave Google Contacts op Iphone tollo71 iTunes 7 24-02-10 15:22
contacts syncen met BMW iDrive dkv iTunes 17 08-10-09 09:54
Contacts syncen niet bekok iTunes 4 20-06-08 16:40
contacts, calender en bookmarks syncen niet isanderr0 iTunes 1 10-02-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.