iTunes foutmelding
Als ik Sygic Mobile Maps Europe 2009 http://itunes.apple.com/WebObjects/M...306486840&mt=8 wil installeren krijg ik in iTunes foutmelding 8003 met dat mijn netwerkverbinding zogenaamd niet in orde is.
Als ik de App via de iPhone Appstore probeer te installeren krijg ik onderstaande screens: http://fuzzyshot.com/photos/01/xl_12...f04568e301.jpg http://fuzzyshot.com/photos/7b/xl_12...89e3c9837b.jpg Ik gebruik iTunes 8.2, iPhone OS 3.0 en een Unibody Macbook Pro met OSX Leopard 10.5.7. :) Ik heb al geprobeerd iTunes 7 te installeren maar dat geeft hetzelfde resultaat. Iemand een idee hoe dit op te lossen is want ik wil de App toch wel graag gebruiken ?? |
Log gewoon in op Itunes op je Mac en daarna sluit je Iphone aan en download het!
|
Citaat:
|
Niemand die hier iets mee kan ?? wil de App echt graag eens testen maarja :(
Edit: App is momenteel ook niet in NL-store verkrijgbaar, misschien dat dat er wat mee te maken heeft.. |
Is dus inmiddels bekend en de 8003 error is precies de reden dat ie door Apple uit de store gehaald is, inmiddels weer opnieuw ingestuurd door Sygic had ik begrepen en het wachten is op de goedkeuring van Apple :)
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11. |