//

Nieuwe iPhone syncen

Nieuwe iPhone syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Even een vraagje... ik heb een iPhone 3g(van mn vriendin) maar nu wil ik zelf een 3gs halen... is het mogelijk om als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-09, 08:02
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard Nieuwe iPhone syncen

hallo,

Even een vraagje... ik heb een iPhone 3g(van mn vriendin) maar nu wil ik zelf een 3gs halen... is het mogelijk om als ik mijn 3gs heb hem te syncen met mn itunes en dan alle apps en mn reservekopie er gewoon op kan zetten? die 3g gaat niet meer gebruikt worden ..verkopen ofzo.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-09, 09:43
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

persoonlijk zou ik niet een reservekopie van een 3G op je 3GS terug zetten. Ik ben gister zelf overgegaan van 3G naar 3GS, heb gewoon als nieuwe iphne geconfigureerd en daarna al me apps en contacte en mail enzo (onder tab info) en muziek opnieuw gesynct met de 3GS....was 5, misschien 10 minuten werk en had alles wat op me 3G stond op me 3GS
  #3  
Oud 28-06-09, 09:53
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

oke dan thnx voor je reactie... zal straks even kijken als ik em heb of dat zo lukt... alleen mn contacten staan puur in mn backup volgens mij... zou niet weten hoe dat anders moet gaan eigenlijk....want heb nergens in itunes voorderest mn contacten staan of weet je iets anders?

zie trouwens dat dit topic verkeerd staat, dacht toch echt dat ik itunes had aangeklikt en niet appstoreapps...
  #4  
Oud 28-06-09, 09:56
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

je kan met itunes je contacten syncen, dit kun je aanvinken in Itunes onder tab info.
ow zie nu dat je windows gebruiker bent, dan weet ik niet zeker of het kan, op een mac heb je op je macbook de app contacten, daar syct iTunes vervolgens je contacten mee....mja weet niet of dat met Windows ook kan...
  #5  
Oud 28-06-09, 10:02
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar Synchronisatie.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #6  
Oud 28-06-09, 10:22
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo Bekijk bericht
hallo,

Even een vraagje... ik heb een iPhone 3g(van mn vriendin) maar nu wil ik zelf een 3gs halen... is het mogelijk om als ik mijn 3gs heb hem te syncen met mn itunes en dan alle apps en mn reservekopie er gewoon op kan zetten? die 3g gaat niet meer gebruikt worden ..verkopen ofzo.

alvast bedankt

Ja dat kan makkelijk gewoon herstellen klaar. Dus niet als nieuwe iphone configureren en de nieuwe is precies zoals de ouwe.
  #7  
Oud 28-06-09, 15:16
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

oke thnx... ik heb em nu dus ga zo even proberen... dus als je em herstelt doettie dan puur alleen contacten,foto's,muziek en apps syncen of doet hij ook andere dingen zoals O.S 3.0 terugzetten zoals hij was? dit moet ik zeker weten voordat ik ga herstellen want wil wel dat alleen mn nummers etc worden gesynct en geen rare dingen waar ik niets van weet...

thnx!~

(heb trouwens de 32GB witte 3GS)

alles is gelukt hier.. topic zou dicht mogen

Laatst gewijzigd door iMario; 24-10-09 om 17:02. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #8  
Oud 01-07-09, 11:44
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Maar dan heb ik ook nog graag een vraag...

Ik heb momenteel de Iphone (1e generatie, niet de 3G dus) en wil eigenlijk vanmiddag naar Belgie rijden voor de 3GS 32GB.
Maar nu vraag ik me toch af.. Hoe kan ik al mijn contacten die reeds in mijn iPhone staan straks op deze nieuwe krijgen..?
Moet ik hiervoor eerst me oude een backup laten maken met iTunes, of moet ik een reservekopie terugzetten op die nieuwe????

Ik ben niet zo heel handig, dus graag niet te ingewikkeld uitleggen (A)
Gezien ik heel veel contacten/telefoonnummers in me oude iPhone heb, zal ik graag willen weten hoe ik dit moet aanpakken....

PS: Ik gebruik Windows...!

Alvast mijn dank!!!
  #9  
Oud 01-07-09, 11:48
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Ik heb gewoon reservekopie teruggezet werkte perfect hierzo... Alle foto's etc sronden er nog op.
Sommigen raaden het af maar voor mij was het geen probleem om reservekopie gewoon terugtezetten
  #10  
Oud 01-07-09, 11:51
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Ok, dus dat is gewoon aan te raden met behoudt van alle contacten en muziek die je al had... dat zou mooi zijn..!!
Moet ik van te voren eerst nog me oude iPhone aankoppelen in iTunes en een reservekopie laten maken, of doet iTunes dit standaard elke laatste keer dat hij gesynchroniseerd heeft????
En nu las ik ergens, dat als je een andere/nieuwe iPhone aansluit, iTunes vraagt om het apparaat als nieuwe iPhone te zetten ofzo..!?!?
Wat adviseer je me hierin?

Alvast dank man!!
  #11  
Oud 01-07-09, 12:10
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Ja gewoon reservekopie maken eerst syncen en dan doettie dat automatisch en daarna als je je nieuwe iphone hebt reservekopie terugzetten werkt perfect ...
Succes!
  #12  
Oud 01-07-09, 12:11
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

thnx mate..!!!

hier kan ik wat mee (denk ik ;-) )

Eindelijk, en een tijd later dan verwacht ivm slechte voorraad, heb ik dan toch me 3GS en heb even me oude draadje opgepikt.
Een nieuwe iPhone en dan de gegevens terugzetten is dus mogelijk, maar hoe zit dat, als de oude 2G ook nog steeds in gebruik blijft, ik wel dezelfde contacten etc op beide telefoons wil, maar aparte afspeellijsten, want dan lijkt het me dat je het als een nieuw toestel moet aanmelden in iTunes toch!?
Maar hoe zet ik dan alle telefoonnummers over, gezien ik met Windows werk en nog NOOIT iets handmatig heb ingevoerd betreffende de contactgegevens in de computer, maar puur dmv de iTunes back up

Laatst gewijzigd door iMario; 24-10-09 om 17:02. Reden: Opschonen.
  #13  
Oud 19-10-09, 18:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je contacten worden normaal gezien gesynchroniseerd met Outlook. Dus wanneer je een nieuwe iPhone synchroniseert met je computer komen die normaal gezien ook op je iPhone. Dit geldt enkel voor contacten, niet voor sms'jes.
  #14  
Oud 20-10-09, 21:47
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Is idd gelukt met behulp van Windows Contacten synchronisatie
  #15  
Oud 23-10-09, 18:33
anthony8400 anthony8400 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 47
Standaard

Instellingen zelf weer instellen duurt niet zo lang.
Muziek en foto's worden ook weer rap overgezet.
  #16  
Oud 24-10-09, 16:51
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Klopt!
Maar het is gelukt. Wilde even mijn vermoedens bevestigd hebben voor ik de gok zou nemen
  #17  
Oud 03-01-10, 22:23
deniz97 deniz97 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard 2 iphone en 1 itune

Hallo allemaal.
Sinds kort heeft mijn vriendin ook een iphone. Ik heb voor haar met mijn itunes een nieuwe account aangemaakt. Het betreft een unlockte Iphone. Jailbreak heb ik zelf gedaan. Dank voor de tips die hier staan. Het geval wil, dat zij mijn telefoon contacten, mijn apps nu heeft. Dus alles wat ik heb, heb zij nu ook. Dat willen wij dus niet. Is het mogelijk dat zij haar eigen ITunes heeft en dat ik mijn eigen iTunes heb. Moet wel op 1 en dezelfde pc gebeuren...dat synchroniseren.
Dus zodra ik mijn iphone aansluit, dat ik mijn eigen apps en contacten synchorriseer en waaneer zij haar iphone sluit, haar eigen apps en de rest wordt meegenomen.
Is dit mogelijk zo ja hoe doe ik dat. Dit en andere tips zijn welkom
  #18  
Oud 03-01-10, 22:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien kun je met meerdere iTunes libraries experimenteren?

How To Use Multiple iTunes Libraries
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #19  
Oud 04-01-10, 19:23
deniz97 deniz97 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 14
Standaard

Bedankt,
Heb gekeken, maar mijn engels is blabberd. Zijn er toevallig mensen die dit hebben geprobeerd.
  #20  
Oud 08-01-10, 16:50
Les666 Les666 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deniz97 Bekijk bericht
Hallo allemaal.
Sinds kort heeft mijn vriendin ook een iphone. Ik heb voor haar met mijn itunes een nieuwe account aangemaakt. Het betreft een unlockte Iphone. Jailbreak heb ik zelf gedaan. Dank voor de tips die hier staan. Het geval wil, dat zij mijn telefoon contacten, mijn apps nu heeft. Dus alles wat ik heb, heb zij nu ook. Dat willen wij dus niet. Is het mogelijk dat zij haar eigen ITunes heeft en dat ik mijn eigen iTunes heb. Moet wel op 1 en dezelfde pc gebeuren...dat synchroniseren.
Dus zodra ik mijn iphone aansluit, dat ik mijn eigen apps en contacten synchorriseer en waaneer zij haar iphone sluit, haar eigen apps en de rest wordt meegenomen.
Is dit mogelijk zo ja hoe doe ik dat. Dit en andere tips zijn welkom
Je kan in het info tablad instellen welke contacten de iphone moet synchroniseren en in het tablad programma's stel je de apps

Doe dit met beide IPhone's en het werkt (althans bij mij wel)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nieuwe Iphone instellingen syncen sergee iTunes 7 09-02-10 20:58
nieuwe iphone syncen met bestaand account Mafketel iTunes 0 10-10-09 20:13
pc iPhone syncen in nieuwe Mac bertb iTunes 4 25-11-08 17:49
nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone KDR iTunes 3 02-02-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.