oude iphone 2G formateren en nieuwe 3GS aan iTunes hangen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn Iphone 2G 3.0 (unlocked en ge-jailbreaked) verkocht en ga een nieuwe 3GS halen. Mijn vragen zijn achtereenvolgens: 1. alle data van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oude iphone 2G formateren en nieuwe 3GS aan iTunes hangen
Hallo,
ik heb mijn Iphone 2G 3.0 (unlocked en ge-jailbreaked) verkocht en ga een nieuwe 3GS halen. Mijn vragen zijn achtereenvolgens: 1. alle data van oude Iphone verwijderen en schoon opleveren aan koper 2. mijn nieuwe Iphone moet alle opgeslagen zoals telefoonnrs, contactpersonen, notities e.d. weer overnemen via iTunes Ik dacht zo te werk te moeten gaan. 1. maak een backup via iTunes 2. restore je iPhone met de custom 3.0 software 3. kies daarna voor nieuwe iPhone (geen backup terug zetten) 4. Wijzig de naam van je oude Iphone in iets anders. De oude iPhone zou dan 'verkoop' klaar moeten zijn 4. de nieuwe 3 GS (officieels via T-Mobile) zou ik dan aan iTunes moeten hangen waarop alle data weer wordt gesynchroniseert. Heb ik dit nu goed of vergeet ik wat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mag slotje op ... gezocht en inmiddels gevonden
|
|
|||
|
|||
Hallo Pzizzz,
Hoe draaide jouw iPhone 2G met de 3.0 versie ? Was dat aanvaardbaar en aan te raden of niet meer performant ? Thanks, Mario |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iKobus, da's een duidelijke YES !
Thanks, Mario |
|
||||
|
||||
mijn 'oude' 2G draaide ook prima op 3.0 Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat hij iets trager reageert als je op de HOME button drukt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 2G ook naar 3.0 geupgrade. Alles ziet er in orde uit. Hij is idd wat trager, maar ik denk dat dat eigen is aan het beestje. Op zich niet echt een party-stopper.
Ik merkte wel wat problemen bij het instellen van de mail: identieke mail instellingen op mijn 3GS blijken niet te werken op de 2G wat ik op zich zeer vreemd vind. Het enige echte verschil zit 'em in de connectiviteit: mijn oude 2G die ik mijn vriendin cadeau deed heeft nl geen data connectiviteit over het GSM abo. Connectiviteit heeft ie dus enkel over de WLAN thuis. Kan op zich niet onmiddellijk de oorzaak van die problemen zijn zou ik zeggen... (De 3GS heeft Data/WLAN connectiviteit). We zullen misschien eens starten met de mailaccounts in te stellen in hara Outlook en de iPhone die instellingen laten overnemen en dan zien wat er gebeurd... We zullen wel verder graven en erachter komen. Bedankt voor de feedback ! Mario |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe iPhone, oude itunes instellingen? | Lonky | iTunes | 3 | 28-02-11 21:13 |
Windows: Pc formateren en itunes backuppen | Guest-20231130183333 | iTunes | 16 | 30-11-10 16:22 |
Cloon Iphone aan Itunes hangen | Upodtouch | iTunes | 4 | 12-04-10 17:01 |
T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden | Woody36 | Odido (T-Mobile) | 90 | 03-03-10 16:31 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
|
|