//

MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag

MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een MobileMe account maar die werkt niet goed meer en Apple is er al een tijdje mee bezig. Aangezien dat account over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-09, 13:09
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag

Hallo,

Ik heb een MobileMe account maar die werkt niet goed meer en Apple is er al een tijdje mee bezig. Aangezien dat account over 3 dagen afloopt heb ik een ander account op MobileMe gemaakt en die werkt perfect. Ik denk, dan trek ik alles van het oude account en zet dat op het nieuwe account. Alleen vraag ik me 1 ding af. Ik heb op dat oude MobileMe account een zwik aankopen gedaan en mijn vraag is dus als volgt. Raak ik niet al mijn aankopen kwijt als ik straks met het nieuwe account verder gaat? Ze staan tenslotte op het oude account geregistreerd. Wie weet hoe dit in zijn werk gaat?
__________________
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan de appstore account niet wijzigen! Rubenn1992 iPhone Apps 18 24-01-15 18:26
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
Apple Store account wijzigen lerwin iPhone Apps 1 25-07-10 21:20
Status MobileMe account. snurkie iTunes 3 09-12-08 19:46
Mac OS X: iTunes account wijzigen? Hunter iTunes 2 18-08-08 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.