iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes aanmelden (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/38714-itunes-aanmelden.html)

Vomera 04-07-09 18:21

Itunes aanmelden
 
Beste,

Ik heb net mijn iphone en wilde aanmelden op Itunes. Heb via omleidingen zonder creditcard gedoe kunnen aanmelden. Er zou een bevestigingsemail gestuurd zijn, maar ik krijg niets binnen. Zowel via een hotmail als mijn eigen domein krijg ik niks binnen. Hoelang duurt dit meestal?

Patipod 04-07-09 18:29

Wat bedoel je precies. Je hebt je iPhone net en wilt deze activeren óf wil je een iTunes account aanmaken.

Edit: Het is algemeen zo, tenminste bij mij, dat als je een app komt in de appstore het een aantal dagen duurt voordat je een 'factuur' krijgt. Waarschijnlijk duurt het gewoon even voor je een bevestigings mailtje krijgt van Apple

Vomera 04-07-09 18:30

itunes account aanmaken. ik krijg geen verificatie email namelijk.. paar keer al geprobeerd door in te loggen en dan nog een keer de email te laten sturen. krijg gewoon niets binnen

Patipod 04-07-09 18:34

Als je gewoon verbinding kunt maken met iTunes is toch alles in orde. Die mail komt dan wel. Hier zit een vertraging in. Als je in iTunes klikt op 'itunes store', zie je dan boven rechts in de hoek je mailadres waarmee je je hebt aangemeld?

gerard0610 04-07-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vomera (Bericht 318112)
itunes account aanmaken. ik krijg geen verificatie email namelijk.. paar keer al geprobeerd door in te loggen en dan nog een keer de email te laten sturen. krijg gewoon niets binnen

Ook ik heb me zo vrijdag aangemeld (zonder credit card) maar nog geen bevestigingsmail ontvangen?

moeten ze dit eerst fysiek gecontroleren en dat het daarom pas na het weekend komt?
Of is er een andere reden?

Vomera 04-07-09 18:37

@ gerard hmm ja dat weet ik dus niet.

@patipod : staat niets, alleen aanmelden. en als ik me aanmeld dan zegt itunes dat mijn account nog niet geverifieerd is.. dan kan ik opnieuw een email laten verzenden maar krijg dan niks door. Kan dus hierdoor niets downloaden van de appstore

Patipod 04-07-09 18:38

Kunnen jullie op dit moment überhaupt niet in de iTunes store terecht. Ik heb mijn account al enkele jaren en weet ook niet meer of ik een bevestigingsmailtje gekregen heb. Wellicht dat er toch iets veranderd is door de jaren heen.
Kijk eens in iTunes onder Store (bovenaan) en dan mijn account tonen.

Vomera 04-07-09 18:40

itunes store kan ik gewoon komen. kan gewoon bladeren enzo. zodra ik iets wil downloaden en hij geeft aan om aan te melden dan komt hij met gebruikersnaam en wachtwoord.. vul je dat in dan komt de melding dat het account nog niet geverifeerd is.. dan kan ik de optie geven om een nieuwe email te laten sturen, maar der komt niks binnen

gerard0610 04-07-09 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vomera (Bericht 318122)
itunes store kan ik gewoon komen. kan gewoon bladeren enzo. zodra ik iets wil downloaden en hij geeft aan om aan te melden dan komt hij met gebruikersnaam en wachtwoord.. vul je dat in dan komt de melding dat het account nog niet geverifeerd is.. dan kan ik de optie geven om een nieuwe email te laten sturen, maar der komt niks binnen

Bij mij is dat "precies hetzelfde".

Patipod 04-07-09 18:48

Blijkbaar zijn jullie niet alleen met dit probleem > Problemen bij iTunes account aanmaken - Apple Media Devices - GoT

Vomera 04-07-09 18:50

hmm met andere woorden, dat wordt wachten :/

Patipod 04-07-09 18:54

Zit helaas niks anders op. Zullen het wel druk hebben. Zoals ik al zei krijg ik ook pas dagen later mijn 'factuur' binnen per mail als ik een app gekocht heb.

gerard0610 05-07-09 12:20

zaterdagavond laat de betreffende e-mail ontvangen.
We hadden dus enige dagen geduld moeten hebben.

Advmedia 12-07-09 14:43

Sjonge jonge gaat zoiets niet automatisch? Zit nu ook al een dag te wachten op het mailtje. heb ik eindelijk mijn iPhone en dan moet ik nog steeds wachten :O:P

dikkevettenoob 19-07-09 00:52

Ik heb dit probleem nu ook. Wachten vind ik niet zo erg als ik maar zeker weet dat ik het mailtje krijg???

mrfred 08-08-09 09:55

ik wacht dus ook al 2dagen
gr mrfred

Advmedia 08-08-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 335374)
ik wacht dus ook al 2dagen
gr mrfred

zeker weten niets verkeerd ingevoerd? ik had volgens mij verkeerde nummer ingevuld, want toen ik probeerde met ander email adres en mijn goeie 06 nummer kreeg ik meteen een activatie email

mrfred 08-08-09 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Advmedia (Bericht 335446)
zeker weten niets verkeerd ingevoerd? ik had volgens mij verkeerde nummer ingevuld, want toen ik probeerde met ander email adres en mijn goeie 06 nummer kreeg ik meteen een activatie email

naar mijn idee alles goed ingevuld.
maar als ik met dat adres waarmee ik m,n account nu heb want dat is wel duidelijk.waar zou je dat aan kunnen zien,ik krijg wel een appel id mail om hem te verifieren
ik kan dus niet meer kijken of ik m,n bank gegevens goed ingevuld heb
als ik die al ingevuld heb,want
hij bleeft op die pagina hangen
en bleef om een code vragen
en nee niet die cvc code
zelfs zonder die code bleef hij staan en varegn om die code
heb hem daarna maar afgesloten die pagina dus ja
ik weet het niet meer nu
gr fred

grass_bas 23-12-09 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vomera (Bericht 318107)
Beste,

Ik heb net mijn iphone en wilde aanmelden op Itunes. Heb via omleidingen zonder creditcard gedoe kunnen aanmelden. Er zou een bevestigingsemail gestuurd zijn, maar ik krijg niets binnen. Zowel via een hotmail als mijn eigen domein krijg ik niks binnen. Hoelang duurt dit meestal?


Oplossing gevonden:

1. Stel je land in op de Verenigde Staten.
2. Log in op de itunes store.
3. Hij zal zeggen dat je je email nog moet bevestigen (maar die heb je niet gehad)
4. klik op: e-mailadres wijzigen of email opnieuw sturen (ofzo).

dan komt het mailtje binnen 20 seconden!

Gr Bas

pleun 03-01-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grass_bas (Bericht 396562)
Oplossing gevonden:

1. Stel je land in op de Verenigde Staten.
2. Log in op de itunes store.
3. Hij zal zeggen dat je je email nog moet bevestigen (maar die heb je niet gehad)
4. klik op: e-mailadres wijzigen of email opnieuw sturen (ofzo).

dan komt het mailtje binnen 20 seconden!

Gr Bas

Dit probleem heb ik ook.
Ik heb al tig mailtjes ontvangen, dat ik op de onderstaande link moet klikken om mijn account te activeren.
Telkens als ik dit doe, vragen ze hetzelfde.
"Klik om een verificatie aan te vragen
In de Apple store kan ik wel inloggen maar niet bij itunes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.