iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Creditcard geweigerd (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd.html)

Suzie79 21-09-10 20:23

Ook hier hetzelfde probleem, zaterdag 2 betaalde apps gekocht zondag 2 gratis apps maar nu wilde ik een nieuwe gratis app kopen en nu blijkt dat er een van de apps nog niet betaald is door het probleem dat C&B niet meer wilt linken met ITunes (zoals bij iedereen in dit topic) en kan daardoor nu ook geen gratis apps meer downloaden. Denk dat ik ook maar even contact op ga nemen met de support....

valentino88 21-09-10 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door japkebab (Bericht 565976)
Hier ook 't 'Creditcard geweigerd' probleem met C&B betaling.
Heb ook al een mailtje verstuurd naar support, wacht nog op reactie.

same. mooi *** !
houden elkaar op de hoogte

Onitsukatiger 21-09-10 22:17

Zelfde probleem hier.... het vreemde is dat ik bijvoorbeeld gisteren eerst nog een app heb kunnen kopen (hipstamatic) daarna wilde ik whatsapp kopen en kreeg ik de melding "Uw betaalmethode is afgewezen" Daarna heb ik nog wel een andere app kunnen kopen, Gratis apps kan ik ook gewoon wel downloaden/updaten. Hij geeft aan dat click and buy op dit apparaat niet wordt ondersteund??? Ligt het misschien aan een bepaalde app? Trouwens de melding in itunes dat mijn cc geweigerd wordt terwijl ik met C&B betaal.....

bartveenstra 21-09-10 22:40

Heeeee, ik heb het zelde probleem gekregen tijdens een poging WhatsApp te downloaden/te kopen via click&buy!

Zit hier de kruks?????

Onitsukatiger 21-09-10 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartveenstra (Bericht 566713)
Heeeee, ik heb het zelde probleem gekregen tijdens een poging WhatsApp te downloaden/te kopen via click&buy!

Zit hier de kruks?????

Ik ben wel benieuwd of meer mensen er last van hebben.....

koeverden 21-09-10 23:19

jaa ik ook, fijn, ook toevallig met whatsapp

valentino88 21-09-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koeverden (Bericht 566742)
jaa ik ook, fijn, ook toevallig met whatsapp

tada !!
wou ook whattsapp downe !

Onitsukatiger 21-09-10 23:38

Iemand toevallig dit al aan Apple gemeld?

koeverden 21-09-10 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onitsukatiger (Bericht 566754)
Iemand toevallig dit al aan Apple gemeld?

toevallig pas sinds gister mn account bij click and buy, maar nee ik heb er nog niet aan gedacht!

koeverden 22-09-10 00:06

haha nou ik hoop dat wat nachtrust itunes en mij wat goed doen
zie dat er 10 mensen mee zitten te lezen, haha mensen succes der mee

Onitsukatiger 22-09-10 00:13

Ik heb maar een vraag bij Apple ingeschoten...
En er nu maar weer een nachtje over slapen! En morgen gezond weer op....

rocksnor 22-09-10 00:31

Ik heb niet WhatsApp geprobeerd te kopen maar een andere, maar wel hetzelfde probleem. Ik heb zowel Apple als Click and Buy gemaild.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartveenstra (Bericht 566713)
Heeeee, ik heb het zelde probleem gekregen tijdens een poging WhatsApp te downloaden/te kopen via click&buy!

Zit hier de kruks?????


Admiraal 22-09-10 13:12

ik had hetzelfde probleem maar vanmiddag werkt het weer... Kan weer updaten en downloaden.

yvgdeventer 22-09-10 13:21

nog steeds niet!
 
Het heeft naar mijn inziens niets te maken met welke applicatie wordt gekocht. Ik probeer het met meerdere, maar sinds ruim anderhalve week kan ik bijna nooit wat kopen.
bijna nooit, omdat ik soms.. heel soms wel wat kan kopen.

frustrerend, aangezien ik mijn updates nu ook niet kan uitvoeren! Apple heeft volgens mij schijt aan alles, anders hadden ze dit probleem allang uitgevoerd!

:mad:

Admiraal 22-09-10 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yvgdeventer (Bericht 566982)
Het heeft naar mijn inziens niets te maken met welke applicatie wordt gekocht. Ik probeer het met meerdere, maar sinds ruim anderhalve week kan ik bijna nooit wat kopen.
bijna nooit, omdat ik soms.. heel soms wel wat kan kopen.

frustrerend, aangezien ik mijn updates nu ook niet kan uitvoeren! Apple heeft volgens mij schijt aan alles, anders hadden ze dit probleem allang uitgevoerd!

:mad:

Het heeft te maken met het inloggen en je accountgegevens van itunes, dat kan je zien aan de foutmelding. Zodra ik een app wil updaten/kopen voer ik mijn wachtwoord in, itunes probeert dan te verbinden met de itunes store om de update/aankoop te starten maar deze verbinding mislukt. Ik krijg soms zelfs een melding dat mijn gegevens niet kloppen. Anyway, bij werkt het weer...

Onitsukatiger 22-09-10 13:47

Volgens mij zijn het verschillende problemen dan want ik kan wel updates installeren alleen What's App Messenger niet.... net getest.. update facebook doet het gewoon...

yvgdeventer 22-09-10 13:59

updates
 
Klopt,

facebook updaten lukt inderdaad. het is flink irritant aan het worden!
wellicht een nieuw apple-id maken en dan opnieuw click & buy account aan koppelen?

heb hier eigenlijk weinig zin aan!

2times 22-09-10 15:47

Lekker hoor
 
Zo fijn, koop je een Iphone.. waarover je al jaren mensen zeer positief hoort spreken krijg je dit gezeik. Serieus echt heel vervelend want ik wilde graag mijn tel als tomtom gaan gebruiken maar dat zit er op deze manier niet in.. Ook het feit dat het allemaal zo lang duurt tot je antwoord krijgt van de support, óf het probleem verholpen wordt valt mij ZWAAR tegen van Apple

valentino88 22-09-10 16:42

het probleem zit hem in het volgende.
ik heb me net geregistreerd bij apple. om apps te kopen zonder creditcard moet ik mij aanmelden bij click2buy. dit heb ik ook gedaan.
op het moment dat je click2buy wil kopellen aan je itunes/appstore account wil dat niet lukken.
in het laatste proces via itunes kan je click2buy selecteren. dit doe je, en vervolgens word je via de click2buy site wederom gelinkt aan itunes (na de nodige autorisatie)
vervolgens gaat het mis, want je wil op doorgaan drukken (in itunes).
dan komt de melding dat de creditcard gegevens niet correct zijn.
deze melding mag er eigenlijk niet komen, omdat ik daarvoor al click2buy heb geselecteerd.
deze achterlijke melding moet weg, en dan is het probleem opgelost.

rocksnor 22-09-10 18:06

Ik koop al lange tijd in de appstore via click and buy. Ging altijd goed tot een paar dagen geleden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.