iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Locatie reservekopie? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/39022-locatie-reservekopie.html)

mwagena 25-01-08 12:26

Reservekopie iPhone
 
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld (kon hem niet vinden via search)
maar kan iemand mij vertellen waar de reservekopie van de iphone in finder wordt geplaatst?

Ik wil deze namelijk even veilig stellen aangezien ik van plan ben te upgraden naar 1.1.3


Alvast bedankt.

gr.

Martijn

The Gimp 21-08-08 06:17

niemand een antwoord?

seagull 21-08-08 17:05

reservekopie
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwagena (Bericht 47960)
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld (kon hem niet vinden via search)
maar kan iemand mij vertellen waar de reservekopie van de iphone in finder wordt geplaatst?

Ik wil deze namelijk even veilig stellen aangezien ik van plan ben te upgraden naar 1.1.3


Alvast bedankt.

gr.

Martijn

Kijk bij: gebruikers/bibliotheek/Application support/Mobilesync/Backup

De benamingen zijn bijzonder lang.

ArnoNijhof 24-08-08 22:56

Zijn die backups ook uit te zetten?? Ik wil alleen wat muziek naar mijn iPhone syncen, maar dan wil hij hem eerst nog helemaal backuppen, wat in mijn geval echt niet twee keer per dag nodig is....

ArnoNijhof 24-08-08 23:02

Ja dus, uit een ander topic:
- iTunes afsluiten
- Terminal.app openen
Volgende commando invoeren, gevolgd door enter
Citaat:

defaults write com.apple.iTunes DeviceBackupsDisabled -bool true
iTunes weer openen.
Om het wel weer automagisch te laten doen, doe je hetzelfde maar verander je true in false...

ButcherJF 25-08-08 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArnoNijhof (Bericht 176987)
...
Om het wel weer automagisch te laten doen, doe je hetzelfde maar verander je true in false...

Leuke verschrijving (?) :D

patat 08-07-09 11:57

Locatie reservekopie?
 
Bij het opdaten naar 3.0 van mijn vriendin haar phone had ik eerst een reservekopie gemaakt. Ineens was die vervangen door een reservekopie van een nieuwe iphone. Waar kan ik die vorige reservekopie terugvinden? (windows)

cypher21 08-07-09 12:02

Je kunt proberen deze in iTunes te selecteren, rechtermuisknop op de iPhone, en dan terugzetten van reservekopie.
Daar zou je meerdere backups kunnen selecteren. Staat de backup daar niet tussen, heb je helaas pech.

De backups staan in C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup

Luque 29-07-09 11:44

en de locatie van deze kopies bij Mac?

Timmeh_ 29-07-09 21:27

// Discussies samengevoegd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luque (Bericht 330857)
en de locatie van deze kopies bij Mac?

Gebruikers > [jou gebruiker] > Bibliotheek > Application Support > Mobilesync > Backup

Hoton 29-07-09 21:45

ik zie niets daar,bijmij werkt anders denk ik ,maar waar ff zoeken iemand nog tip?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 320462)
Je kunt proberen deze in iTunes te selecteren, rechtermuisknop op de iPhone, en dan terugzetten van reservekopie.
Daar zou je meerdere backups kunnen selecteren. Staat de backup daar niet tussen, heb je helaas pech.

De backups staan in C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup

bijmij wel anders denk ik zie nergens pfff


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.