iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Muziek overzetten naar iPhone 3gs (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/39146-muziek-overzetten-naar-iphone-3gs.html)

Toxito 09-07-09 17:17

Muziek overzetten naar iPhone 3gs
 
Hey dames en heren,

Ten eerste, ik kon geen soortgelijke thread vinden, maar als deze er wel een is bied ik bij deze mijn excuses aan.

Nu, mijn probleem is dat ik geen muziek op mijn iPhone3gs krijg. Ik heb deze afgelopen maandag gekocht en meteen gekoppeld aan me pc (die overigens op Windows draait). Daarna meteen de nieuwste versie van iTunes gedownload en me iPhone geregistreerd en een Apple ID aangemaakt.

Echter zoals ik bij de oude iPod (nano) gewend ben kon je gewoon muziek op je iPod slepen, of rechtstreeks een map importeren naar de 'bibliotheek' van je iPod. Echter, ondanks dat alles geheel gesynchroniseerd is kan ik punt één geen muziek uitwisselen en punt 2 ook niks op mijn iPhone plaatsen.

Ik heb al wel afbeeldingen geplaatst maar die heb ik gewoon met kopiëren/plakken gedaan ;)

Daarnaast zit ik ook met het probleem dat nadat mijn iPhone was gesynchroniseerd, hij alle apps die ik tot nu toe zelf had gedownload op mijn pc geplaatst heeft. Alles leuk en aardig, maar de Apps zijn nu van me iPhone af en ik kan ze ook met geen mogelijkheid meer terugkrijgen op me iPhone, afgezien van opnieuw downloaden via de AppStore.

Even nog wat algemene dingen
-Telefoon: iPhone 3Gs
-OS: 3.0
-iTunes (8.5 nieuwste versie, als ik het goed heb)
-Ik gebruik Windows Vista op de Fujitsie Siemens Amilo Pi 2530

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Joost

Tommi12 15-07-09 16:12

Zelfde probleem hier, kan geen muziek slepen naar m'n Iphone (3GS, 32gb), maar kan wel alle muziek synchroniseren via de synchronisatie optie.
Dit slepen kon eerst wel, errug vreemd en ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.

Als je gaat synchroniseren via het menu wat je krijgt als je in de linkerbalk op je Iphone klikt, moet je heel goed opletten wat er wel en niet gesynchroniseerd wordt, want voor je het weet, heb je de helft weggegooid wat er op je phone stond>> altijd twee keer controleren voordat je dit doet.

Tom

Nikooos 15-07-09 17:03

Als je even klikt op het iphoneicoontje in itues kan je daar wat vinkjes aan en uit zetten. Waaronder een vinkje voor "handmatig beheer muziek en video's".

Misschien eens proberen?

Toxito 15-07-09 17:10

Hey, dat helpt! Zodra je dat vinkje aanzet kun je gewoon zelf dingen op de iPhone slepen :)

Dank U zeer ;)

Tommi12 15-07-09 17:20

Hmm, volgens mij stond dat bij mij reeds aangevinkt, maar 'k zal het eens opnieuw proberen vanavond, bedankt voor de tip!

Excaliber 19-07-09 10:04

super. Werkt bij mij ook.
Tis zo simpel als je het éénmaal weet he

jarnoajax 05-05-10 21:45

Nu heb ik op mijn pc dit gedaan. Werkte allemaal heel goed, maar wanneer ik nu een nummer op mijn laptop heb wat ik erop wil hebben moet ik het op mijn laptop weer opnieuw aanvinken en dan gooit hij gelijk ook alle muziek er weer omdat hij dan moet synchroniseren met deze bibliotheek. Is het mogelijk om op meerdere pc's dus muziek op je iphone te zetten zonder eerst alles eraf te moeten gooien?
Beide computers zijn gemachtigd voor itunes.

Alvast bedankt.

slodo 05-05-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarnoajax (Bericht 447979)
Nu heb ik op mijn pc dit gedaan. Werkte allemaal heel goed, maar wanneer ik nu een nummer op mijn laptop heb wat ik erop wil hebben moet ik het op mijn laptop weer opnieuw aanvinken en dan gooit hij gelijk ook alle muziek er weer omdat hij dan moet synchroniseren met deze bibliotheek. Is het mogelijk om op meerdere pc's dus muziek op je iphone te zetten zonder eerst alles eraf te moeten gooien?
Beide computers zijn gemachtigd voor itunes.

Alvast bedankt.

Zover ik weet is dit niet mogelijk..

eentje 05-05-10 21:55

Dit kan wel. Er staat ergens op de site een guide hoe je dit moet doen

Marc Volgas 05-05-10 22:56

synchroniseren van Iphone naar Itunes (op pc)
 
He, net nieuw aangemeld.
vraag: heb net al mijn muziek van mijn PC en dus ook Itunes verwijderd, er zaten allemaal dubbele nummers tussen en die kreeg ik er niet makkelijk af.
Nu dacht ik slim te zijn en de muziek van mijn Iphone terug te zetten naar Itunes, maar nu dreigen ze telkens dat ze mn Iphone muziek gaan wissen als ik wil synchroniseren, wel vreemd want op Itunes en Pc staat nix meer.
Weet iemeand hier een truck voor?

pindaaaa 06-05-10 17:03

Volgens mij is daar geen optie voor. Ik zou als ik jou was alle muziek die je wilt downloaden/kopen en ze in iTunes zetten. Dan pas synchroniseren anders ben je al je muziek kwijt!

*Met de FreeSSH zou het eventueel wel kunnen maar aangezien je geen jailbreak hebt lijkt mij dit niet van toepassing ;)*

Marc Volgas 06-05-10 17:10

tanx
 
tanx, wat zijn eigenlijk de voordelen en de risico's van jailbreak?
ik dacht dat het een manier is van simlock vrij maken.:d

ButcherJF 06-05-10 19:06

Google eens op Tansee vwb het overzetten van je muziek.
Voor de jailbreak en wat dat inhoudt kun je het beste even de Wiki raadplegen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.