exporteren playlists, ringtones, app's ed. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Kan ik iTunes deinstalleren en toch mijn afspeellijsten, ringtones en gedownloade app's bewaren? Zou deze graag willen importeren in een nieuwe installatie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
exporteren playlists, ringtones, app's ed.
Goedemorgen allemaal,
Kan ik iTunes deinstalleren en toch mijn afspeellijsten, ringtones en gedownloade app's bewaren? Zou deze graag willen importeren in een nieuwe installatie van iTunes. Maar hoe? BB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan toch een reserve copie op schijf branden en deze importeren in je verse i-tunes installatie.
|
|
|||
|
|||
Dankje. Ik zie de optie "reservekopie op schijf maken" en "bibliotheek exporteren": dat ga ik proberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app | smakkie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 13-10-10 11:55 |
Problemen met app Ringtones! | Tr1bal | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-09-10 16:34 |
Windows: Automatisch playlists aanmaken voor al je albums! | FScheltens | iTunes | 1 | 02-02-10 18:11 |
Muziek: Icoontjes bij de iPod functie (playlists, artists, songs) zijn van plaats gewisseld.. | dennisklomps | Muziek, foto & video | 1 | 21-09-09 23:09 |
Muziek: Playlists Iphone | SuperDutch | Muziek, foto & video | 7 | 01-08-09 14:54 |
|
|