//

Gmail op je iPhone en Mac

Gmail op je iPhone en Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik naast een iPhone nu ook een iMac. Ik heb een tijdje terug voor elkaar gekregen dat: - mijn IMAP-Gmail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-09, 03:10
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard Gmail op je iPhone en Mac

Sinds een paar dagen heb ik naast een iPhone nu ook een iMac.

Ik heb een tijdje terug voor elkaar gekregen dat:
- mijn IMAP-Gmail synct tussen de online Gmail en iPhone mail app (standaard Gmail account aangemaakt op iPhone)
- mijn agenda's syncen tussen online Google Calendar en iPhone agenda app (Exchange Gmail account op iPhone)
- mijn contacten syncen tussen Google Contacts en iPhone contacten app (ook Exchange Gmail account op iPhone)

Hiervoor heb ik de instructies in onderstaand topic van dit forum opgevolgd.
https://forum.iculture.nl/f28/i...da-syncen.html

Nu wil ik dat op mijn Mac zowel Mail, Adresboek als iCal op dezelfde manier draadloos gesynct kunnen worden met mijn Gmail account. Ik krijg het niet voor elkaar.

Wat ik op internet heb kunnen vinden, wijst allemaal richting syncen met iTunes. Met andere woorden: al mijn huidige instellingen in de iPhone weggooien en weer ouderwets elke avond met een draadje zitten syncen. En dat allemaal om tussen web, Mac en iPhone te kunnen syncen. Weet iemand het antwoord hierop, of de weg naar het antwoord? Zo ja: I O U bigtime!

Laatst gewijzigd door OmeWillem; 12-07-09 om 03:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gmail, mac



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail & mac sync KAY_W_BEE iPhone algemeen 2 07-03-11 12:48
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.