//

iCal afspraken van iPhone worden niet gesynct

iCal afspraken van iPhone worden niet gesynct discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In de oudere versie van de iPhone (2.1) werden normaal gesproken de afspraken die ik in de iPhone noteerde bij het syncen via iTunes in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-09, 14:02
mbrant mbrant is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard iCal afspraken van iPhone worden niet gesynct

In de oudere versie van de iPhone (2.1) werden normaal gesproken de afspraken die ik in de iPhone noteerde bij het syncen via iTunes in de ical op mijn computer gezet (en omgekeerd natuurlijk). Na de upgrade van versie 3.0 is dat plotseling niet meer het geval. wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's kunnen niet gesynct worden Rke Muziek, foto & video 9 05-08-10 23:27
gesynchroniseerde afspraken staan één uur later in ical? paljasken iPhone algemeen 1 09-10-08 18:55
Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd scbrouwer iTunes 5 30-09-08 20:31
Ical synchroniseert nieuwe afspraken niet met Iphone! MCNO iTunes 7 31-08-08 20:07
iCal afspraken weergaven op summerboard aernout iPhone algemeen 0 17-12-07 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.