//

Probleem: iTunes ziet 3GS plotseling niet meer

Probleem: iTunes ziet 3GS plotseling niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mannen, Ik zag dat er al een soortgelijk probleem was maar wilde dit toch even onder de aandacht brengen. Sinds een twee weken helemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-09, 23:47
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Beste mannen,

Ik zag dat er al een soortgelijk probleem was maar wilde dit toch even onder de aandacht brengen. Sinds een twee weken helemaal in m'n nopjes met de iPhone. Vorige week een jailbreak erop gezet maar naast Winterboard staat er verder niets op. Afgelopen dagen probleemloos kunnen syncen met iTunes. Tot vandaag... Ik heb aangevinkt dat ik de podcasts ook wil laten synchroniseren en dat deed deze dan ook.
Nu wil ik 'm vanavond weer syncen (had wat geabonneerd op nieuwe podcasts) maar het lukt niet. Als ik m'n iPhone aansluit (ik heb meerdere usb poorten geprobeerd) start iTunes op en zie ik in "deze computer" gewoon de iPhone staan als camera zodat ik de foto's kan zien. iTunes daarentegen loopt gewoon vast en doet niets. Totdat ik de stekker weer unplug en dan loopt iTunes weer normaal. Kortom, m'n iPod en iTunes kunnen elkaar niet meer vinden

Ik heb iTunes er al opnieuw opgezet en heeft ook niet geholpen.
Wie kan mij helpen...?
Alvast dank!

Vreemd! Na opnieuw inloggen met iTunes (dus eerst afmelden en vervolgens weer aanmelden in de iTunes van Windows) synchroniseert deze weer. Wat mij betreft een slotje.

Laatst gewijzigd door iMario; 26-10-09 om 16:13. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 22-07-09, 16:39
flipc flipc is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb dezelfde problemen als Niels omschrijft, alleen dit is gekomen na een update van iTunes naar versie 8.2.1.6 heb ook opnieuw ingelogd maar helpt bij mij niet. iemand enig idee wat ik kan doen?
  #3  
Oud 22-07-09, 17:06
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flipc Bekijk bericht
Heb dezelfde problemen als Niels omschrijft, alleen dit is gekomen na een update van iTunes naar versie 8.2.1.6 heb ook opnieuw ingelogd maar helpt bij mij niet. iemand enig idee wat ik kan doen?
Hmm...
Probeer eens een andere usb-poort, start je iPhone opnieuw op, afmelden bij iTunes en dan pas de iPhone aansluiten etc.
Ben benieuwd want dit is wel een heel raar probleem.
  #4  
Oud 22-07-09, 19:43
flipc flipc is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb het allemaal geprobeerd, zelf geprobeerd iTunes te verwijderen en een oudere versie terugplaatsen, zelfs dat werkt niet, misschien wel iets in het register blijven hangen wat hiervoor zorgt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsracing Bekijk bericht
Hmm...
Probeer eens een andere usb-poort, start je iPhone opnieuw op, afmelden bij iTunes en dan pas de iPhone aansluiten etc.
Ben benieuwd want dit is wel een heel raar probleem.
Heb het allemaal geprobeerd, zelf geprobeerd iTunes te verwijderen en een oudere versie terugplaatsen, zelfs dat werkt niet, misschien wel iets in het register blijven hangen wat hiervoor zorgt.

Laatst gewijzigd door iMario; 26-10-09 om 16:13. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #5  
Oud 22-07-09, 21:54
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Potverdikkie man, dan kan ik je echt niet meer helpen
  #6  
Oud 23-07-09, 16:37
Bablo Bablo is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Hele dag geen synchronisatie mogelijk. Nu ziet Itunes mn iPhone ineens weer. Heb I-tunes 5x opnieuw geinstalleerd, dat hielp niets. Nu ineens weer verbinding, alleen zijn al mn programma's weg vanuit i-tunes. Is omgekeerde sync ook mogelijk? Dus van Iphone naar Itunes?
  #7  
Oud 24-07-09, 17:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Rechtsklikken op je iPhone in iTunes en dan in het menu dat verschijnt 'Aankopen overzetten' kiezen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 24-07-09, 18:00
Bablo Bablo is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Rechtsklikken op je iPhone in iTunes en dan in het menu dat verschijnt 'Aankopen overzetten' kiezen.
Dat vond ik zelf ook vandaag idd. Maar thx.
  #9  
Oud 21-08-09, 22:22
Goodness Goodness is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Hele dag geen synchronisatie mogelijk. Nu ziet Itunes mn iPhone ineens weer. Heb I-tunes 5x opnieuw geinstalleerd, dat hielp niets. Nu ineens weer verbinding, alleen zijn al mn programma's weg vanuit i-tunes. Is omgekeerde sync ook mogelijk? Dus van Iphone naar Itunes?
Ik heb ook het probleem dat itunes mijn iphone niet meer ziet.
Heb jij nog iets speciaals (per ongeluk) gedaan, waardoor hij nu weer in itunes aanwezig is?
  #10  
Oud 22-08-09, 03:08
Ebola Ebola is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook al bijna een week last van een dergelijk probleem, de melding is dat iTunes geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen kan laden. Mogelijke oplossingen als de iPhone opnieuw opstarten, pc opnieuw opstarten en andere usb-poort hebben niet geholpen. Iemand een idee?
  #11  
Oud 21-10-09, 20:18
nlspawn nlspawn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Niemand?
  #12  
Oud 26-10-09, 16:04
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

hey had een vraagje, sinds kort krijg ik een fout melding op itunes, en wil weten wat ik er aan moet doen om dit te verhelpen. Hij herkent mij iphone niet meer na ik 9.0 er op heb gezet!!!

Dit is de fout melding:

De SIM-Kaart is deze iphone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. plaats AUB de SIM-Kaart die bij uw iphone wordt geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-Kaart.
  #13  
Oud 26-10-09, 16:27
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 Bekijk bericht
hey had een vraagje, sinds kort krijg ik een fout melding op itunes, en wil weten wat ik er aan moet doen om dit te verhelpen. Hij herkent mij iphone niet meer na ik 9.0 er op heb gezet!!!

Dit is de fout melding:

De SIM-Kaart is deze iphone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de Iphone te activeren. plaats AUB de SIM-Kaart die bij uw iphone wordt geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-Kaart.
Je hebt geen T-Mobile simkaart in je iPhone zitten, wel? Heb je je iPhone in het verleden wel eens zelf ge-unlocked (dus niet via T-Mobile, of dat je iPhone al standaard simlock-vrij was)?

Ik vrees dat je hebt geupdate naar een nieuwere firmware, en dat je baseband ook geupdate is, wat dus inhoudt dat je je unlock kwijt bent geraakt. Dit betekent dat je er geen simkaarten van andere providers in kunt doen. Totdat je een T-Mobile sim in je iPhone hebt zitten en deze vervolgens zo via iTunes 'activeert' zal je iPhone pas geactiveerd worden.

Heb echter te weinig info van je om dit met 100% zekerheid te zeggen..
  #14  
Oud 26-10-09, 18:31
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik ben mobistar, en heb nooit problemen gehad, alleen toen ik itunes versie 9.0 er op zetten, kreeg ik ineens die fout melding, mijn Iphone is afkomstig van US en is unlocked en jailbreakt.
  #15  
Oud 26-10-09, 18:50
flipc flipc is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Hoi,
Heb geen ervaring met jailbreak ed, maar was bij mij ook na een update van iTunes, iPhone werd niet herkend, maar kreeg geen foutmeldingen.
heb een harde reset gegeven, vervolgens heeft de iphone ca. 1 uur op liggen laden aan de pc, werd plots weer herkent door iTunes.
  #16  
Oud 26-10-09, 21:52
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flipc Bekijk bericht
Hoi,
Heb geen ervaring met jailbreak ed, maar was bij mij ook na een update van iTunes, iPhone werd niet herkend, maar kreeg geen foutmeldingen.
heb een harde reset gegeven, vervolgens heeft de iphone ca. 1 uur op liggen laden aan de pc, werd plots weer herkent door iTunes.
"een harde reset gegeven" Wat bedoel je hier mee?!!
  #17  
Oud 26-10-09, 22:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 Bekijk bericht
"een harde reset gegeven" Wat bedoel je hier mee?!!
Homeknop en standbyknop ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt
  #18  
Oud 29-10-09, 18:31
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

Heb ik meerder malen geprobeerd maar er werkt niets, ik kan mijn iphone gewoon gebruiken alleen kan ik er niets meer bij opzetten. kan er echt niemand mij helpen dit probleem op te lossen?

MVG
Bakkie
  #19  
Oud 31-10-09, 17:48
rhett rhett is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 18
Standaard waar is dit topic heen verplaastst?

Beste Iphoner's,
Nou is het zo dat als ik mij iphone aan mij pc koppel via da usb poort (a llemaal geprobeerd) vind hij mijn iphone niet. Er komt wel bij deze computer verwisselbare schrijf l: te staan als ik verkennen doe krijg ik deze melding wat houd dit precies in? Imageshack - iphoneclub En is er eem mogelijkeid om hem te repareren zonder alles kwijt te zijn?

Waarom wil ik hem koppelen omdat: Ik een reservekopie wil maken.


Bedankt alvast!
  #20  
Oud 31-10-09, 17:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Discussie samengevoegd.

Modbreak:
Graag in de toekomst de zoekfunctie gebruiken. Dank!

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes ziet iPhone niet meer (oplossing) Paul99 iTunes 3 17-02-11 12:12
Mac fotolader ziet iPhone 3Gs niet (meer) Masterplace iPhone algemeen 3 06-02-10 08:42
iPhoto ziet iPhone 3Gs niet meer Otto Wijnen iTunes 0 05-12-09 19:47
iPhone: Itunes ziet me jailbroken iphone 3G niet meer Shorty007 Jailbreak 3 28-06-09 23:15
iTunes ziet iPhone niet meer Robbert1985 Unlock [archief] 9 01-04-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.