//

Synchen met gmail contacts: dubbele namen

Synchen met gmail contacts: dubbele namen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een 3G met OS 3 en heb een probleem met het synchen met mijn Gmail contacts. Als ik kies voor synchen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-09, 11:20
slimke slimke is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard Synchen met gmail contacts: dubbele namen

Hallo!
Ik heb een 3G met OS 3 en heb een probleem met het synchen met mijn Gmail contacts. Als ik kies voor synchen met gmail adresboek, krijg ik eerst en foutmelding (heb de code niet bij de hand nu); maar dan gebeurt er toch wat, hij geeft aan dat hij aan het synchen is. Als ik dan mijn contacten bekijk heeft hij niets nieuws toegevoegd, maar er een puinhoop van gemaakt: allemaal oude contacten driedubbel erin gezet, e-mail adressen van jantje bij pietje geplakt enz. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? De optie 'alle oude vervangen' oid heb ik al aangevinkt.
Bedankt!

>>Nog wat achtergrond info: ik had eerst een andere iphone (gestolen), nu weer een nieuwe, daar heb ik eerst een oude reservekopie opgezet vanuit mijn itunes; vervolgens wilde ik mijn geupdate contacten uit gmail erop zetten en toen begon het gedoe.<<
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 11:06
Iphone synchen met nieuwe pc snoopytje Archief 1 17-02-10 11:30
Exchange agenda, contacts, public folders en gmail silenttoxin iPhone algemeen 1 05-11-09 14:44
Gmail dubbele emails powaq iPhone algemeen 1 24-06-09 15:23
Synchen Iphone met Gmail ml.vanherp iTunes 1 24-05-09 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.