Past de Iphone in de nokia houder CR-39 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een vraagje past de iphone in een houder van de nokia CR-39 ? Hieronder een afbeelding. Of moet ik een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Past de Iphone in de nokia houder CR-39
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje past de iphone in een houder van de nokia CR-39 ? Hieronder een afbeelding. Of moet ik een andere houder kopen ? Ik hoop dat jullie het weten. Ik ga mijn Iphone 3GS volgende week halen M.v.g. Gueswat. Laatst gewijzigd door gueswat; 29-07-09 om 01:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik het plaatje zo zie, dan past de onderkant van de iPhone niet in die houder. Ik zou zeggen: kijk via internet ff na wat de afmetingen van de iPhone en van de houder precies zijn en trek je conclusie.
Succes. |
|
|||
|
|||
Heb het geprobeerd met de iphone 3G van een vriend en hij paste perfect.
Kan een slotje op. |
|
||||
|
||||
Dat is mooi! Weten we dat ook weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 white kit past niet? | kevinvw | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 12:19 |
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 01-10-10 10:46 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|