//

probleem met instal app via itunes

probleem met instal app via itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) help heb mij iphone van de week gekocht en bevalt erg goed. wil nu wat apps kopen via itunes dat gaat prima maar de instal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-09, 19:03
mavvdh mavvdh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: nijmegen
Berichten: 18
Standaard probleem met instal app via itunes

help heb mij iphone van de week gekocht en bevalt erg goed.
wil nu wat apps kopen via itunes dat gaat prima maar de instal heb ik een probleem.

Als ik heb betaald heb komt hij in mij itunes te staan als ik dan zeg syngroniseren zeg hij na een tijdje dat ik geen machtiging heb, vul dus mijn naam en wacht woord in van mijn account en blijft met de zelfde melding komen, nu heb ik ook nog twee ipods dus drie machtingen.

als ik de machtiging voor audible acount wil intrekken wat een keer
per half jaar kan en daar mijn account invul van itunes waar ik dus ook mee betaald heb voor de apps zeg hij dat mijn naam of paswoord niet goed is terwijl hij wel geld afboekt en ik ook de apps kan aanschaffen.

Ik heb via de iphone apps in iphone de zelfde apps wel opnieuw kunnen downloaden recht streeks dan geeft hij ook aan dat hij al betaald is en dat hij nu gratis is. dus dat herkent hij wel. de apps wel kunnen downloaden en installeren raar maar ik heb nog wat andere apps die ik wil instal maar
zit dus met het rare in itunes en het intrekken van audible machtiging ????? help aub
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40
Probleem met iTunes DPM89 iTunes 0 02-02-10 21:34
iTunes herkent iPhone niet meer na instal mobile cfg ibl iTunes 1 29-12-09 13:50
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.